Virágok

  nagyon megtetszettek, először egy nagyobb képet szerettem meg. Viszont a téli Thomas Kinkade hímzés nem készül el, csak kisebbeket engedek meg magamnak. (de azt sokat)
Talán pénztárcára, esetleg szemüvegtokra  rakom még nem döntöttem el.

 Viszonylag sok színnel, kevert szálakkal, félöltésekkel, francia csomókkal és kontúrokkal éri el azt a hatást ami magával ragadott.

 Élmény volt a hímzése, még szinte meleg alig lett ráölve az utolsó kontúr.

Virágos szép őszi napokat kívánok!

Megjegyzések

  1. Ó, gyönyörűek a csokraid, finom, bájos, míves munkák! Nem csodálom, hogy magával ragadott mindkettő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)....akár megvarrhatnád!!

      Törlés
  2. Tényleg csodás a színük ! A pénztárca készítés folyamatait velünk is megoszthatnád -- évek óta készülök, szeretnék varrni, de még nem mertem hozzáfogni . Nagyon érdekelne, más hogyan készíti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesem megmutatom Ági, de garantálni nem tudom mikor kerítek rá sort, sőt még azt sem én hogyan készítem.

      Törlés
  3. Az jutott eszembe, olyan finom szépségű, mint egy gyönyörű festmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony Orsi, valóban olyan, szerintem valami hasonlóról (akvarellről) konvertálták át. Köszönöm, hogy benéztél.

      Törlés
  4. Nem is tudom milyen jelzőt írjak...többször megnéztem...GYÖNYÖRŰ!!!!!! csipkés, leheletfinom,A varrás folyamatát én is szívesen megnézném, ha majd készíted!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése