Meghívó virtuális kávéra

Csoport játékra készültek
Szerettem készíteni, hímzés után jöttem rá az az egyszerűbb része. Összeállításuk sokkal nagyobb feladat, pl. milyen ragasztót használjak ami a vásznakat nem  színezi el, mit rakjak a merevítőnek az anyagok közé és a szélét hogyan csináljam meg szépre? Már tudom  nem papírral kellett volna  merevítenem és akkor sokkal kezelhetőbb lett volna. Különös tekintettel az ötlet kivitelezéséhez, mert másként képzeltem el széleit.
 Itt találtam az ötletet mennyivel másabb lett. Képeket összehasonlítva remélem látjátok a különbséget.
Csészés hímzéseket keresve  ez is megtetszett, viszont  az anyagválasztás  agyonüti a színeket, nekem a végeredmény nem tetszik, viszont itt már tökéletes a merevítés. Most félre rakom, egyszer jön az ötlet és a végkifejlet :)

Köszönöm, hogy benéztél, szép őszi napokat!

Megjegyzések

  1. De jó!!!!! Én is mindig úgy vagyok,hogy a hímzés az megy,aztán az összeállítás már nehezebben. csodás lett!
    Még mindig van olyan hímzésem,ami nincsen formába öntve....
    Akár Karácsonyra is lehet-ne hasonló hímzéslapot küldeni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A hímzés valóban sokkal testhezállób mint a végleges forma, de nem fejezhetünk be mindent egy sablonra, ez a kihívás. Megoldható karácsonyi lapnak is, jó ötlet.

      Törlés
  2. Nagyszerű íze van az ír kávénak!
    Üdvözöllek!

    VálaszTörlés
  3. Ha jól láttam, szatén szalaggal készítetted? Azzal nem is könnyű dolgozni...Nekem tetszik a másik kávés kép,és nem gondolom hogy az anyag agyonüti a színeket.Végső forma mindig kihívás!Szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szalagot kétoldalas ragasztóval vasaltam rá, így nem volt túl nehéz, gondolom sokkal könnyebb lett volna, merevítőnek közbélés és ferdepánttal körbe varrni, bár a sarkoknál..... :)

      Törlés
  4. De szuper ötlet ez a képeslap! Nagyon aranyos mindkét minta :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése