Tűpárna


Barbara fonalaival August Beautyval készült az egyik oldala. Egy régi konyharuhán találtam a mintát és bepötyögtem a mintaszerkesztőbe, majd kiböktem jó haladós volt hímezni, így a másik oldalára is rávarrtam


After Fall fantázia nevű fonallal készült. Nekem végig a novemberi eső volt a gondolataimban. Most már van  "augusztus-november" közös tűpárnám. Gyűszűk méret meghatározás végett kerültek a képre.     Gyöngyökkel díszítettem a z összevarrásnál, aszt gondolom minden második elég lenne rá.

Így sikerült lemásolni, megszerkeszteni. Haladós mintácska  én nagy örömmel varrtam.



Kedvenc volt.....szerettem hallgatni.

Megjegyzések

Jucus üzenete…
De kis helyes lett! Barbi fonalai is gyönyörűek!
Mamka üzenete…
Gyönyörűek lettek! Kedvem támadt hímezni.:)
Manuela üzenete…
Zwei wunderschöne Biscornus.
Mii Stitch üzenete…
I love making biscornus! Yours are lovely :)
Rita JG üzenete…
Nagyon szép lett!
Beáta Tüzes üzenete…
Szép lett!
A dalt imádom én is.
Our photos üzenete…
Lovely biscornus!
Leki-Rita üzenete…
Oh de szépek, az After Fall-os ♥♥♥ esetleg a mintát elkérhetem?
Barbi tulipános mintája készülget a háttérben?)
Vera üzenete…
Szép a minta is, meg a kész biscornú is..ráadásul gyönggyel a szélén,áááá...szuper..Jó néhányszor megszenvedtem az összeállításával, mert nem egyforma volt az anyag oldala...
Nagy kedvencem a biskornú, jó pár van nekem is , ajándékba is készítettem, remélem néha eszébe jutok, aki kapta...De Te is szereted ezeket a kis szépségeket, úgy látom...vagy tévedek?
Szép hétvégét!!!
Die Nähmeise üzenete…
Wunderschöne , gestickte Biscornus !!! Liebe Grüße von Carmen
Juci Ká üzenete…
Kedveseim! Köszönöm mindenkinek a hozzászólást! Kicsit elhanyagoltam a válaszokat.... mert "erikadió" :) és szedni kell!
Palkó üzenete…
Gyönyörű színeket választottál! Nagyon szép tűpárnád lett! :) A minta engem is érdekelne...
Jó diószedést! :)