Aprókat

varrtam, készre készítettem, mert jól esett bíbelődni velük.
Régen kivarrt pici népi motívum  ( innen a minta részlet) most kapott végleges formát. nagyon pici anyagra hímeztem rá ezért kellett sokat várnia az elkészülésig végeredmény pici lógóka nem rossz.


Macaron formával vannak terveim :)
Rózsás tűpárnát sokkal jobban szerettem hímezni mint elkészíteni nem vagyok teljesen megelégedve vele. Túl keményre töltöttem, viszont a kevesebb töltőanyagnál olyan lapos volt. Színei sem ennyire harsányak nem szereti a gépem
 Ibolyás lógóka igazi ékszer. Terveimben  selyemszitára is elszeretném készíteni medálnak.





Párnácska ajándékba,  keresem a megfelelő betűtípust, ebben sok a félöltés elég macerás elkészíteni, bár a fotók nem azt mutatják de, a valóságban nehéz egyből felismerni a betűt. 

 Van  még készülőben apróság, mikorra nyerik el a végleges formát kitudja, majd jövök.
Kellemes szép kézimunkázós napokat!

Megjegyzések

Manuela üzenete…
Schöne Stickarbeiten.
Liebe Grüße Manuela
Dora üzenete…
Gyönyörű hímzés, finom és nagyon kedves. Üdvözlettel Dorota
Beáta Tüzes üzenete…
Nagyon szépek!
Juci Ká üzenete…
köszönöm kedves Dorota!
Juci Ká üzenete…
Danke, lieber Manuela!
Vera üzenete…
De sok szép apróka készült...Sokszor olyan jó érzés,hogy hamar van siker élmény...Már többször is néztem, áés biza nem jöttem rá, milyen betű is lehet ... Mindenesetre szép igy ránézve.
Juci Ká üzenete…
Kedves Vera "M" betű és nem csak a gyors siker reményében készültek, hanem ajándékba. Köszönöm a hozzászólást!
Vera üzenete…
köszönöm...Nem jöttem volna rá soha, de igy hogy írtad, és néztem, már felfedezhető...
nem írtam, de gondoltam, hogy nem csak siker élmény kell, hanem hogy ajándékba készült...Bizonyára örültek a szép ajándékoknak...
Szép napsütéses hétvégét kívánok!!!
Nurdan Kanber üzenete…
Beautiful stitchery ♥ I love your biscornu and ornaments.All nicely finished ♥♥♥
Palkó üzenete…
Nagyon szépek lettek!
Sajnos én nem szeretek bíbelődni :( - bár mostanában hímezni is alig van időm... :(
Jucus üzenete…
Nagyon szépek! Nálam is van olyan, hogy jobban esik az aprólékos munka, máskor meg a monoton-sok-x-szemet szeretem...
Mamka üzenete…
Mind gyönyörű és sok munka, de a rózsás a kedvencem.:)
Juci Ká üzenete…
Rózsás napot!