Ezzel is haladok

nyáron télit és fordítva is lehet. Megmarad az illúzió, hogy milyen jó is lenne a hideg és a meleg :)☺😊 Vera kérdezett a téli kép állásáról
 Ennyit haladtam vele, első alakok annyira lázba hoztak, nem tudtam szinte letenni a varrást, ahogyan alakultak a formák és színek. Nem tudom ismerős az érzés? Még pár öltést rakok bele, most egy új színt fűzök a tűmbe, aztán már nem sok hiányzik a ruhájából, vagy a feje formája alakul. Észrevétlenül készen lett a korcsolyázó férfi és nő, mivel elég nehéz volt az a rész jutalmul megengedtem magamnak az ablak körüli hímzést ahol kevesebb a színváltás és jóval nagyobb területet sikerült rövid idő alatt kihímeznem. Majd jött egy gondolat és tett követte a rámát arrébb kellett rakni így arra gondoltam már nem sokat kell bökni rajta és a teljes szélességet elkészítem. Viszont itt elértem egy nehéz részhez ahol rengeteg félöltés és színváltás van benne így kissé, nyögve,nyelősen haladtam, nagyjából túl vagyok azon a részen, de máshoz kellett nyúlnom. Meguntam. Hamarosan folytatom.

Egy hónap alatt ennyit haladtam. Kevés ilyen nehezen varrható, lassan haladós mintával találkoztam és ha elkészülnek az x-ek még mindig hátra van a kontúrozás és a francia csomózás. Nem beszélve a mintalap rossz minőségéről, hajtásoknál megtörik és szakadozik. Fonal rendező sem a legjobb megoldás mert gubancolódnak a fonalak.
 Ez pedig a  birodalmam,  varrogatós sarok ahol  én legjobban érzem magam a lakásban, persze hozzátartozik még a számítógépes  asztalom is, de majd talán legközelebb azt is fotózom.
 Nektek van kedvenc varrós odútok? Megmutatnátok, ha szépen kérem?😊😉💓

Mérséklődik a meleg, ezt már szeretem. Elmentünk a Maros partra sétálni fürödni ez a kép ott készült. Imádom a kristálytiszta vizet. Sodrásban.
Szép hétvégét!👄

Megjegyzések

  1. Én képtelen vagyok ilyen komoly minták hímzésére....Gratulálok neked hozzá!
    Micsoda remek hímzős sarok!!!!!
    Nekem a kanapé csücske az , de mostanában nem hímeztem, illetve már régóta,pedig kezd nagyon hiányozni.:)
    Ha kipakolok,akkor megmutatom majd.

    VálaszTörlés
  2. Kell egy asztalka amire rátámasztom a rámát, anélkül nekem sem menne a hímzés. Szekrényke fiókjaiban vannak a kellékek, meg a szekrényen dobozokban. Lényeg a kényelem ha a kanapé sarka kényelmes akkor az a jó. Várom a kuckódról a képet! Hiánypótló napokat!

    VálaszTörlés
  3. Was für eine wunderschöne Stickerei.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  4. This is such a marvelous stitchery ♥♥♥ Looking great as it is ♥♥♥

    Happy weekend

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks, my dear, I'm happy to have your comment. kiss

      Törlés
  5. It's a very beautiful Christmas embroidery!
    I like your work desk!
    Hugs!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Daniela, Your Honor. I wish you a nice week!

      Törlés
  6. KÖSZÖNÖM... köszönöm, hogy az én kedvemért...
    Nagyon sokat haladtál...és látom más is küszködik a mintaívvel, a fonalakkal...""""nem egyszerű az életünk!!!!"""
    Kész készlettel nem sokszor volt dolgom, arról nem sokat tudok mesélni, mert jó volt az anyag a fonal, a minta... Ez a mostani nagyon szívat, Bea mondta, hogy nyugodtam 3 szállal varrjam, mert annyi fonal van...háááááááááááát nincs... és hiába a DMC színkód, van olyan hogy hiába a szám, még véletlen sem hasonlít...a puppets meg még nehezebb, hisz kevesebb színek vannak...DE majd kész lesz...és én vagyok ezzel a himzéssel úgy mint te... na még ez... na még ez...és egyre nagyobb rész kész...Persze ha nem szeretném nem lehetne haladni...
    Szép kis himzős kuckód van...itt tényleg öröm a hímzés...Én több helyen is szöszölök, ...A himzésem az étkezőben az asztal sarkánál, kötés, horgolás, hajócsipke a napaliba, "kifeküdve".A gépi varrás a gyerekem volt szobája.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera! Látod a végeredmény számít, hiszen ez a fajta közdelem nem is olyan rossz:) Hasonló kellemesen, küzdelmes hetet kívánok!

      Törlés
  7. A hímzős kuckód szuper!
    Nagyon tetszik a téli kép!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bea, köszönöm. Már láttam a régebben a te kuckód :)

      Törlés
  8. Gyönyörű ez a kép! Hihetetlenül tisztelem a kitartásod ezekben a nagy munkákban... :)
    Az én kuckómat is láttad már, ugye? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavaidat. Biztos láttam már a kuckód, de most nem találtam hiába kerestem . (egy linket kérhetek?)

      Törlés
  9. Csodás lesz ez a hímzésed!
    Micsoda szuper kis kuckód van! Nagyítós a lámpád?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Jucus! Nem nagyítós a lámpám, mivel jól megvilágít egy négyzetméteres területet, így nem kell hozzá, különben a Lidlben vettem és kicsit átalakítottam. Használaton kívüli darálószorítóval és egy műanyagcsővel.

      Törlés
  10. Thank you for passing by😀 This work is amasing😍 I love it🤗😘

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. Kedves Bea! Valóban nagyon szép kép Thomas Kinkade festménye alapján készült"maia"collekció Anhor fonalak vannak a készlethez. Hímzés után szívesen elküldöm a mintalapot, ha kéred. Szeretném az idei évben befejezni. Már több hímzett rész van kivarrva, viszont ha kedvem van akkor bököm.

      Törlés

Megjegyzés küldése