Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. július 18., kedd

Próbálkozom

megtalálni  TST szíveimnek az igazi formát.( nem az igazi így) Képkeret, szerelem volt első látásra.
Nem tetszik ahogyan fényképezem  a valóság sokkal jobb....be kell iratkozni egy fotós tanfolyamra

Kicsi keretbe majd a püntyűrök fotói kerülnek. Úgy tervezem mindenkiről keresünk elő egyéves korukból képet, vagy megvárjuk még betöltik az első szülinapot :)


Közben elkezdtem egy régen meglevő készletem hímezni, mivel elég kicsi remélem be is fejezem a napokba.
Mostanában  befőzéssel vagyok elfoglalva nálunk érik a barack. Már nincs befőttes üveg a háznál, se kicsi, se nagy.  Lekvár is lett jó sok, kicsit ráuntam a főzésére, tegnap reggel úgy éreztem fazekastól mindenestől, kivágom a konyha ablakon. A fa árnyékosabb oldalán most  érik, ezekből már valószínű pálinka lesz. Ennyit a dolgos hétköznapokról.

6 megjegyzés:

  1. Szenzációs a képkereted, nagyon jól mutatnak a szívek benne !
    Barackot pedig fénypostával küldhetnél, nálunk még mindíg 5-600 Ft kilója a szépnek :-(

    VálaszTörlés
  2. Ma che bello cara Juci Ká!
    un abbraccio
    erba

    VálaszTörlés
  3. Jóóó ez a nagy szív, és benne a kicsik ♥

    VálaszTörlés
  4. Very nice stitching!! Bellissima l'idea del ricamo nel cuore! Big Hug, Mariuccia

    VálaszTörlés
  5. Írod,hogy nem az igazi így a keret a hímzésekkel-ismerem az érzést, viszont én úgy látom,hogy telitalálat az egész,úgy ahogy van!!!!!
    Barack: hétvégén sikerült befőzni a vett barackot, örülök ,hogy készen vagyok.Csoda,hogy volt rá erőm, igaz,hogy hétvégén sokat aludtam.

    VálaszTörlés