Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. július 30., vasárnap

Muskátli (május)

kalendárium szerint és még én is májusban kezdtem hímezni, de jött egy kósza gondolat a júniust készítettem el szinte három nap alatt. Majd visszatértem erre amintára, viszont a készre varrás küzdelem volt.
 
Elképzelésem már megvolt készítés közben,de a baj ott kezdődött nem tudtam ugyan abban a színben vásznat venni hozzá. Tudom fonalválasztás előtt kellett volna elmenni a méterárú boltba. Egyik fonalam pont olyan színű mint ez a szatén anyag. Ez a kevesebb akadály, igazi kihívást a párna megvarrása adta.
 Többszöri bontás, újra varrás után ezt hoztam ki belőle, apró hibák vannak még benne, már örülök a kín, keservvel elkészült körpárnának .Hátulja pedig így sikerült, képtelen voltam a két anyag találkozásánál félkörben bevarrni a húzózárt.  Eredetileg kis anyagot hagytam  ami ráhalott volna zipzárra, de valahol a folyamatban eltűnt 😃
 Kettő együtt, valószínű lesz még folytatása a köreimnek, csak most ez nem olyan egyszerű mint a szívek gyártása azért a kihívás teljesítve.😃💝

Jövőhétre megint jön a kánikula, vigyázzatok a magatokra! 

18 megjegyzés:

  1. Fantasztikus vagy!!!!! Micsoda türelem! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Lovely finish. The flower stitching is wonderful.

    VálaszTörlés
  3. Hűűűű! Ez a párna nagyon jól sikerült!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bea, hidd el nagy küzdelem volt :)

      Törlés
  4. Kedves Juci nem látszik hogy mennyit küzdöttél a párnával, a végeredmény viszont nagyon szép lett..Biztos nem is volt könnyű kivitelezni....Vvan ilyennnn... hogy a cipzár eltakaró anyag eltűnik varrás közben!!!!
    Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  5. Ó, az a gyönyörű körpárna! Bármennyit is dolgoztál vele, megérte, mert csodás lett! Gyönyörűségeket alkottál!
    Te is vigyázz magadra ebben a nagy melegben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, melegem van belemegyek pár percre a medencébe aztán meg huss be a hűvös lakásba :)

      Törlés
  6. Csodás mind a kettő, a párna fantasztikus, megérte a szenvedés :)
    Kívánok én is szép napokat Neked!

    VálaszTörlés