Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. május 13., szombat

Végre

befejeztem, "Holly" kisasszonyt,  vagy nem  :)  Gyöngyök felvarrásával nem vagyok teljesen megelégedve. Ezzel a láthatatlan cérnával kezdtem, mivel damil jellegű, eléggé nehezen tudtam bánni vele. Később áttétem a hímzőfonal egy szálára azzal már elégedettebb vagyok
itt még kontúrozás és gyöngyözés előtt.
  
 Szerintem ezen a készültségin heteket váratott magára a drága. Nagyon szép lett, de még sem vagyok teljesen elégedett vele.talán túl sok a csillogás, fényképezni sem túl jól sikerült. Legközelebb  nem csillogó vászonra varrom, inkább natúrra azon jobban mutat a gyöngy és a fémes szál.




 Pár közelebbi kép is készült. Egyenlőre vár még a keretezés mert szeretnék hasonló varrományokat készíteni. Még szebbet, jobbat tökéletesebbet.









Fagyosszentek éreztetik a hatásukat, hűvös, esős időjárás van  nálunk, bár jobban szeretem ezt mint a nagy meleget. A fák és növények viszont gyönyörű zöldek, esténként érzem a nyíló akácok édes, bodza kesernyésebben bódító illatát.
Virágillatos szép napokat!

21 megjegyzés:

  1. Gyönyörűűű!! Nagyon-nagyon tetszik a színe, a mintája, a gyöngyözése :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves kyOrsi köszönöm!! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos munka ! GRATULÁLOK !!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Wunderschön die Fee. Mit den Perlen ist sie sehr edel.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. Írod,hogy mégsem vagy teljesen elégedett...ismerős az érzés, de hallgass ránk,mert csodálatos a hímzésed!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, kedvesem te megfogadod a jó tanácsokat?

      Törlés
  6. I love her..she is so pretty..
    So cute
    Big hugs x

    VálaszTörlés
  7. Ez csodaszép lett! Nagy türelmed van!
    Nálunk tegnap dél óta beköszöntött az igazi tavasz :) Élvezem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Palkó, itt még várat magára, de valószínű holnaptól gyönyörű időnk lesz.

      Törlés
  8. Gyönyörű lett!Már többször megnéztem,igazi remekmű.Nem tudom ez sorozat? vagy külön álló?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera, köszönöm a figyelmed! Külön álló darab, de a tervező munkái jól kombinálhatók ( Nora Corbett) Sok hasonló tündér lányos tervezése van. Méretben is vannak azonosak sőt nagyobbak és kisebbek is a tervezései között.

      Törlés
    2. ÁÁÁ azért volt ismerős...nem ismerem NC munkáit, csak annyira amit a blogokon lehet látni, és megszoktam nézni..szóval gratula Neked!

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  9. Gyönyörű munka❤ Bár általában saját magunk legnagyobb kritikusai vagyunk, hidd el, fantasztikus lett a tündérlány!

    VálaszTörlés
  10. Bellissimo! veramente meraviglioso. Ciaoo Mariuccia :)

    VálaszTörlés