Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. április 16., vasárnap

Szeretetteljes ünnepet az ÚR áldásával

 Készültem, családom tagjainak is kézzel készített ajándékokkal. Nyuszi jegyében.
 Fotózás közben láttam meg a hiányosságokat, pótoltam.

 Sikerült helyre hoznom a félresikerült hímzést. Veránál láttam az aljára varrt anyag darabot, így én is azt tettem. Nem jó helyen kezdtem a hímzős részt így a tojás aljára, kellett volna a mintát rakni fölül pedig üres maradt volna. Úgy gondolom így vállalható.

 Színválasztásokat is  korrigálni kellet, élénkebb színek hozzáadásával, különben nagyon fakó és egyhangú  semmit mondó tojások kerültek volna elajándékozásra.

Xjudising Peach Cobbler fonalával. :)
Balogh Miklós: Húsvét reggelén

"Zengjen ma hangos hálaének
A mindenség nagy Istenének!
Ünneplő lelkünk égbe szállva,
Olvadjon össze hő imába.
Ég, föld derüljön fel ragyogva:
Feltámadott! Feltámadott!"

10 megjegyzés:

  1. Schöne Osterstickereien.
    Frohe Ostern und liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  2. De jók! Én idén sajna szinte semmit nem készültem Húsvétra.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól megoldottad...szépek lettek a díszek...További jó pihenést!!

    VálaszTörlés
  4. Sweet stitching and finishing! The eggs look great. Happy Easter!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépeket készítettél! Külön köszönöm az idézetet, nagyon szép! Áldott, szép húsvéti ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  6. sweet stitching and finishing...the eggs look so lovely.
    happy easter x

    VálaszTörlés
  7. Szépek lettek az ajándékaid!
    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  8. Beautiful stitching ! Happy Easter to You , Carmen
    Thank you for visiting my blog

    VálaszTörlés
  9. Feltámadott!♥
    Gyönyörűeket hímeztél!

    VálaszTörlés