Képelap

csere, bere, újra,  Barbi szervezésében.  Megkaptam  a szépséget,  Barbarától mondhatom csodás, nézzétek!Újra csak azt mondhatom ezeket a pici xeket nem győzöm csodálni!


Ezt pedig én küldtem, sajnos nem kaptam még visszajelzést a megérkezéséről.
  SubRosa ingyenes mintája Barbi és Judesing fonalakkal és  még ami pont kéznél volt fonal azzal hímeztem
  
Legyen mindenkinek  boldog, családi ünnepe!

Megjegyzések

Juci Ká üzenete…
Köszönöm!
agnesordog üzenete…
Áldott ,békés Ünnepet kívánok !
cucki üzenete…
so beautiful xx
kyOrsi üzenete…
Én azokat a pici x-eket nem is látnám, úgyhogy nagy kalapemelés mindazoknak, akik ezt művelik.

Áldott Húsvéti ünnepet kívánok Neked!
Jucus üzenete…
Csodaszépet készítettél és cserébe is azt kaptál!
Kellemes Húsvétot!
Daniela Bencúrová üzenete…
Van egy szép húsvéti ünnepeket!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm kedves!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm Jucus!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm kyOrsi, kedvesem.
Juci Ká üzenete…
Ági, szívből köszönöm!