Anyák napi előzetes

Anyu, régen azt mondta mikor már elérkeztünk, az önállóság küszöbére " úgy szeretne elmenni közülünk, hogy tudja  célhoz, értünk, családot alapítottunk" Öt gyerekről  gondoskodott.
 
 Ennek az emléknek hatására, készítettem ezt a "fészekrakós" képet. Legyen az én gyermekeimnek is rendes családja. Családi boldogsága.
 Szeretettel anyutól.
 "Ha sosem engeded szabadjára a gyermekeidet, hogyan tanulják meg, hogy mindig visszajöhetnek hozzád?"


Mintát elég rossz minőségben találtam, nem volt meg minden leírás hozzá, viszont nekem a szívemet megszólította.
Szerető, szívhez szóló anyák napi készülődést kívánok minden erre járónak.

Megjegyzések

sweetmiaomiao üzenete…
Wow è bellissimo ,is beautiful 😊
Mamka üzenete…
Gyönyörű szép a hímzés ,és így a történettel együtt teljes.
Igen,én is erre vágyom,hogy "révbe érkezettnek 2 lássam a gyerekeimet.
Csodálatos édesanyád van!
Mii Stitch üzenete…
Wow, this is simply adorable!
Palkó üzenete…
Gyönyörű gondolatokat hoztál, és igen, ennek a nagyon szépen elkészített hímzésnek így még nagyobb értéke, igazi komoly mondandója van.
További szép hétvégét kívánok!
Manuela üzenete…
Welch eine schöne kleine Stickerei und so schön in dem Herz eingepasst.
cucki üzenete…
wowwwwwwwwwwww
so cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xxx
Juci Ká üzenete…
Kedves Mamka, köszönöm a megjegyzést! Néha próbálkozom személyes dolgokat, gondolatokat belehímezni és elmondani egy, egy kézimunkába.
Igen a szívemben örökké él.
Juci Ká üzenete…
Dear, thank you for your comment. Juci Ka
Juci Ká üzenete…
Palkó köszönöm, örömmel tölt el, hogy átment a pár szavas mondandóm.
Vera üzenete…
Ez a gondolat nagyon megható és elgondolkodtató, hogy milyen igaz...köszönöm...
A hímzésed szépséges,és a keret még ad hozzá egy pluszt...A keretet hol szoktad beszerezni???
Szép hétvégét!!!!
Jucus üzenete…
Nagyon édes kis minta! És mennyire egyformák az Anyukák...mintha már hasonlót én is hallottam volna az én Anyumtól is :o)
mancoka kertje üzenete…
Ó, ez csodálatos! A gondolat és az ajándék is! Ennek az értéke minden szempontból felbecsülhetetlen!
Nagyon elérzékenyültem tőle.
Én a születésnapjaimon voltam mindig így, akkor nem magamat tudtam igazán ünnepelni, hanem Anyukámat. Istenem, csak tehetném még!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm Vera!Egyszerű emberek vagyunk, egyszerű, igaz gondolatokkal, problémákkal.
Keretet a facén rendeltem már jó régen, azóta felment az ára szerencsére van belőle pár darab :)
Juci Ká üzenete…
Szerintem mindenkiben benne van a féltés és gondoskodás a gyerekek iránt. Így szinte minden anyára igaz a hasonló gondolat. ezért kell becsülni anyáinkat.
Juci Ká üzenete…
Gyenge, inkább érzékeny pontjaink a túlcsorduló szeretettől, előtérbe kerülnek fő szerepet kapnak. Magadon és gyerekeiden keresztül ünnepeld anyukádat így marad meg bennetek az emléke.
Köszönöm az érzékeny megjegyzésed, Puszi
Daniela Bencúrová üzenete…
Gyönyörű szív!
Küldök egy üdvözlő!
Leki-Rita üzenete…
Szívmelengető bejegyzés ♥
Beáta Tüzes üzenete…
Hát ez gyönyörű! A minta is, a megemlékezés is.
Anik üzenete…
Ez álomszép lett.... Nagyon igényes, kedves.... ( mi is öten vagyunk tesók...:))