Szeretem öltögetések

voltak ezek a szívecskék és még közben  sok-sok színből szeretnék hasonlót készíteni.  Atalie mintával és  színármenetes fonalakkal készültek. Tavaszi színekhez még egy szép üde zöld is jól mutatna de, rózsát még nem láttam zöldben így most elmaradt :)

Judesing Baby Girl fonalával készült a rózsaszín

 Barbaral Mulberry Cream fonalával pedig  lilát varrtam.
Sárga pedig Anchor 1217-es  színátmenetes fonallal alakul ki ebbe a formába.
 Újra az összes, most kicsit az oldalait nézve.
Szívélyes szép napokat!
Nálunk mostanában inkább szeszélyes és szeles napok vannak.
Juci

Megjegyzések

  1. Igazi szívmelengető hímzések. Gyönyörű mindhárom tavaszi szivecske❤❤❤
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hasonló jókat kívánok neked is.

      Törlés
  2. Csak ismételni tudom magam, hogy mennyire szépek ezek a szívek...szépek? gyönyörűségesek...
    Jó pihenést!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) Ezek a színek varázslatos hangulatot teremtenek körülöttük.

    VálaszTörlés
  4. Wunderschön sehen deine Herzen aus.

    VálaszTörlés
  5. So schön sind die drei Herzen, fein und elegant !!! Liebe Grüße von Carmen

    VálaszTörlés
  6. Lovely hearts, very fragile and fleeting!Beautiful!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek!
    Én képtelen vagyok egy mintát többször kihímezni, de ez a csokor nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Minta egy de a színek különböznek és még rengeteg színnel szeretném, viszont korlátaim nekem is vannak.

      Törlés

Megjegyzés küldése