2017. március 2., csütörtök

Gonosz királynő

Majdnem elfeledkeztem róla, régebben elkészült. Mivel nem most lesz keretezve szépen félre raktam, csak most került a látóterembe. Íme ilyen készen, feltűzve a falra.
 közelebről
 csak úgy magában
 és még utoljára.
 75x390 x-szem 84 szín, ez a kicsi változata Annya Kai tervezése. Nem volt nehéz varrni máskor is bevállalok  ehhez hasonló kisebb HAED képeket.
Most újra kezdem, vagy folytatom a téli képet, természetesen apróságokat is varrogatok.
Nálunk már tombol a tavasz, minden nap újabb tavaszi hagymás dugja ki a leveleit.
Szép tavaszi napokat kívánok!

16 megjegyzés:

  1. Congratulations on your finish, it looks really nice. Sunny Greetings from New Orleans , Alice

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Alice Margaux thank you for your nice comments. Juci

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elrontottam az előzőt...

      Pont azon filóztam mielőtt végig néztem volna a posztodat, hogy vajon mennyit öltögettél rajta, erre látom oda is írtad a végére. Mit mondjak, nekem nagyon nagy szám, Neked a gyakorlat miatt biztos fel sem tűnik.
      Mindenesetre nagyon szép, igényes munka.
      Kíváncsi leszek hogy néz ki majd keretben, bár előre borítékolni merem, hogy elegáns lesz :)

      Törlés
    2. kyOrsi, ekkora hímzés azért nekem is néha unalmas, sokszor nyögve nyelős, voltak élvezetes letenni nem akarós részek és a végén ˇ"csakmárbekénefejezni" is előfordult. Mikor a falon látom ez már nem marad meg bennem. Tudod nagyon sokan 5-6x ekkora képet is képesek kivarrni. Köszönöm, hogy benéztél!

      Törlés
  3. Gratulálok a munkához. A fehér keret nem is rossz ötlet!

    VálaszTörlés
  4. Congratulations on your latest finish!! Fantastic!

    VálaszTörlés
  5. Majdnem elfelejtetted megmutatni? én meg hogy vártam a befejezést...Nagyon szép lett..vonzza a szemet... Nem is gondoltam, hogy 29000 feletti öltések vannak benne,inkább a sok színre csodálkoztam...nem is hinné az ember hogy 84 színnel van hímezve...Remélem keretbe is megmutatod...
    Írtad, hogy folytatod a téli képedet... megmutatod? bizonyára láttam már, de most nem jön be...
    szép estét!!!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Vera, igen megmutatom keretbe és a téli képet is. Majdnem mert amikor kész lett megkaptam Jucus fonalait és azzal foglalkoztam.

    VálaszTörlés
  8. Csodás lett! Irigylem a kitartásodat! Ilyen nagy képben én nem is gondolkozom... de mindenkinél megcsodálom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tudod minden kisebb, nagyobb hímzésnek meg van a maga szépsége és az elszántság hozzá, hogy megcsináljuk.

      Törlés