Valentin napra


Jobban mondva Püntyűr Panna kapta :)



Első próbálkozásom Hungarocell szívre, mondhatom sokkal könnyebb volt mint gondoltam. Azért tartósabb egy jól megvarrt szívecskén a hímzés. Csalódás volt a színátmenetes fonal többször kellett volna vágnom.Mintát egyszer, régen mentettem le ma már nem található blogról, egy délutánba belefér az elkészítése.
Szép Valentint!

Megjegyzések

Anik üzenete…
Itt is megdicsérem, mert nagyon szép lett!!!! Olyan szépen rádolgoztad a vásznat a szívre!!! Csodálatos!!!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm! Meglepetésemre könnyű volt mint írtam is, megtűztem a közepén és csak simogattam és nyomkodtam az anyagot, majd körbevágtam. Ugyan ezt csináltam a hátuljával is és ráragasztottam a zsinórt a biztonság kedvéért megtűztem egy gombostűvel.
Mii Stitch üzenete…
This is so pretty!
Happy Valentine!
Juci Ká üzenete…
Thank you very much! You can also have a happy Valentine's Day!
Mamka üzenete…
"Püntyűr Panna"----hogy ez milyen tüneményes név! :)
Szépséges a szív-ed.:)
Juci Ká üzenete…
Lánykákat mindig így hívjuk a családban :) Köszönöm Mamka, remélem jó is a szívem.
Manuela üzenete…
Ein schönes Rosenherz.
Liebe Grüße Manuela
Leki-Rita üzenete…
Olyan kis finom lett ♥
Beáta Tüzes üzenete…
Ez nagyon kis finom!
Vera üzenete…
Olyan szép és formás...
Eliz üzenete…
Nagyon szép a szívecskéd és elegáns.
kyOrsi üzenete…
Nem csak Valentin napra, bárhol, bármikor megállja a helyét. Nagyon bájos! :)
xJudesign üzenete…
Nagyon szép lett 😍❤