Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. február 20., hétfő

Szívek még...

Jucus fonalaival  saját elképzeléseim szerint. Isabelle Haccourt Vautier 2008-as mintája alapján, Bloubird Cage fonalával.
Következő szívem pedig Summer Shower fonalával varrtam. Erről csak annyit tudok még írni, nagyon nehéz volt az eredeti szépségéhez álló  színt fotóznom tudom az én hibám de ez van.

Kék mániából elég ennyi, galambot is kékkel akartam varrni de, egy séta és másként láttam a hímzést, lehet a körülöttem levő világot ..... 


Megyek rendelek még fonalat Judesingtől  pár tüzesebb színt :)
Nem tudok holnapig várni , lehet nálunk már ki sem süt a nap, hogy színesebb képeket készítsek.
Sok napsütést kívánok!

7 megjegyzés:

  1. Szép lett. A formába öntése is.

    VálaszTörlés
  2. nagyon belejöttél a szíves dolgokba..nagyon szuperek a minták,és a befejezések is nagyon jól mutatnak!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű munkák! A kékes árnyalatokkal szuper mindkét minta😊
    Nagyon köszönöm, hogy a fonalaimat használtad❤

    VálaszTörlés
  4. How lovely stitching and so beautiful finishes.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néznek ki a szyvecskék. Lágy, finom keresztszemessel ellátva. Rusztikus forma.

    VálaszTörlés
  6. Wow!!! Nagyon szépek lettek ezek is!!!!!!

    VálaszTörlés