Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. február 5., vasárnap

Gonosz királynő

Színek végett estem bele, ebbe a mintába. Ahogy az arca elkészült tudtam ezek hozzám közel álló színek.
Nagyon nehéz fényképezni, hogy az eredeti jó színeket mutassam.


Hirtelen felindulásból kivittem az udvarra és sikerül eltalálnom szerintem ez a második kép az. Nem sok van már vissza belőle ezért szeretnék mihamarabb a végére jutni, remélem ne jön közbe valami más azonnal, menthetetlenül kivarrni való.



Végre jött egy kis napsütéses tavaszízelítő, nagyon jól esik kinn lenni, remélem felétek is kellemes az időjárás. Puszi.

8 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon szép a színvilága, nem csoda, hogy beleszerettél :)
    Jó hímezgetést kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lesz!!! csodásak a színei is! Annyira megtetszett nekem is ez a minta! talán majd egyszer valamikor.. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon különleges színek tényleg !

    VálaszTörlés
  4. Elle me paraît bien sévère !
    Mais du trés beau travail.
    Belle semaine
    Amicalement

    VálaszTörlés
  5. Ez igen! le a kalappal a türelmed előtt!

    VálaszTörlés
  6. Hú, már mindjárt kész! Nagyon kitartó vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. Csuda jópofa!
    Nekem is mindig van: mikor kezdhetek már bele mintám.

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom mi fogott meg... de már akkor tetszett amikor az FB láttam...Én nem szeretem a sötét színeket, varrni meg aztán főleg, de ez a kép vonzza az ember szemét...olyan szép...biztos nagyon jól fog mutatni!!!szép vasárnapot!

    VálaszTörlés