Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. január 27., péntek

Tavaszváró, virág hímzés

Hideg, zúzmarás, szürkeségben elég a tél szorításából, el nem olvadó hó kopottas fehérségéből, mikor elegem van, akkor vágyok a tavasz jöttére. Demona királyné cseppet sem unalmas arcának rafinált színváltásaiba belefáradva, teljesen más színeket akartam a kezembe fogni, látni.  Gépemen keresgélve,rábukkantam erre a Janlynn  telefontartóra.
 Kicsit benéztem, nem hagytam elég anyagot a szélén, így teljes napomba került az összevarrása, sőt kevés kívánnivalót is hagy maga után de pont jó a telefonomra.....és olyan csajos.
 Ezekkel a meleg színekkel várom a tavaszt, vagy a nyarat?

 Kontúrozni való  akadt bőven rajta :)
Tavaszváró egészséges napokat!

7 megjegyzés:

  1. Very different and I like it! Looks great!

    VálaszTörlés
  2. Jól van, megnyugodtam, más is el-elkalandozik másik munkák felé :-)
    Szuper jó, és csajos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, igen elkalandozok csak én a hímzés keretein belül. Múltkor valamiért elővettem a kötő, horgoló fonalas dobozaimat és elpakoltam nagy szívdobbanások nélkül. Ezt nem mondhatom el a vásznaimra, osztott hímzőimre van úgy, hogy csak átnézem és simogatom őket.

      Törlés
  3. Szuper lett a telefontokod! Olyan felvidító!
    Ugye milyen rossz napfény nélkül? Bár ezen a télen nem panaszkodhatunk... tavaly hónapokig csak ez a szürkeség volt...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett!!Azért elég sok munka lehetett vele!!!
    Szép hetet...és jó kézimunkázást!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes, vidám, szuper!
    Igen, már elég a hidegből. Csak úgy pörög a gázóra a fűtéstől.

    VálaszTörlés