2017. január 14., szombat

Gonosz királynő

Püntyür Panna szerint boszorkány,  kezével hímzés közben nem voltam megelégedve a színekkel így, sokat néztem az eredetit  összehasonlításként. Mikor meglátta a kész hímzést azonnal ráválaszolt "boszorkány" néni, Így nevezte Demóna királynét.
 Már csak egy lap és egy pici hiányzik hozzá de, lényeges meghatározó eleme a képnek az a lap. Tegnap este már nem volt kedvem hímezni és levettem a rámáról. 55 cm lesz a teljes kép hossza 18-as Aidán most 41 cm tartok a szélessége 10,5 cm lényeges adat még róla  a 6. motring  Anchor fekete fonalat kezdtem hozzá még számottevő mennyiség a 333 DMC-ből ment bele, ezt pontosan nem tudom mennyi mert, nem egésszel kezdtem viszont az is közel van  egy teljes 8 méteres csomaghoz.
Mit is írhatnék még róla, többit az elkészült hímzéshez hagyom, reményeim szerint pár héten belül  elérkezek a végére.
Szép hímzős napokat, jó egészséget kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Unebroderie bien longue,et surtout avec les couleurs foncées bien dure a broder quand il fait gris!
    Mais j'ai pu comprendre qu'elle tire vers la fin,bon courage pour la suite
    Bon Dimanche a vous

    VálaszTörlés
  2. Irigylem a kitartásod... én bele sem mertem volna fogni... lehet, azóta már el is készültél vele... :)

    VálaszTörlés