Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2017. január 12., csütörtök

Borkötény sikere

Családom férfi tagjai viselkedéséből kiindulva, elhatároztam  soroza gyártásba kezdek. Jó volt látni a fiúk tekintetét mikor  megnézték , közelebbről is a borkötényt látszott rajtuk hasonlót ők is, elfogadnának egy üveg jó bor kíséretében. Kerestem is hozzáillő mintákat, úgy gondolom ezekre, a köténykékre  nem igazán virágos  mintát varrok inkább, gyümölcsös témára vagy állat figurásra gondoltam.
 Jól kezdődő nap, így indul :)
 16-os Aida alapra készítettem a macit, csak a végén jöttem rá valami nincs rendben  a színekkel, Macin a középső sárgás barna nem jó. Utána néztem nekem a feltekert bobinán  ez van de, lehetséges elírtam  mikor rendszereztem, vagy a csoda tudja mikor keveredett össze....pedig nagyon figyelek fonal rendezéskor, lám még sem eléggé. ( szomorú) ebből az esetből tanulva többször át kell néznem, hasonlítani a színeket nem csak szám szerint kivenni a dobozból. Van egy nagyon jó oldal hozzá.

Mivel elfogyott a hímezhető borkötényem, arra gondoltam varrok saját magam. Az első az teljes kudarc, hiszen szaténszalag volt itthon és hiába a pontos előkészület. végére mondhatom, jó ronda lett. Még nem adom fel ma vettem ferde pántot hozzá, talán ezzel sikerül vállalhatót kihozni, ha még sem akkor biztosan van ott ahonnan, ezt a kettőt beszereztem.
Ezerrel haladok a gonosz királynővel ezeket, az apróságokat pihenésként készítem, hamarosan át kell helyeznem a rámát akkor jön a fotó.
Szép új esztendőt kívánok az első bejegyzésemmel mindenkinek, aki eddig eljut az olvasásban!

6 megjegyzés:

  1. A borkötényke cuki lett :)
    Pamut ferdepánttal kiváló új darabokat készítesz majd ;)
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Te milyen hibáról beszélsz? Ez remek lett, azaz mindkettő nagyon jól néz ki. A hibát csak te láthatod.

    VálaszTörlés
  3. Congrats on the sweet Newtown bear bib finish!

    VálaszTörlés
  4. Boldog új évet kívánok !
    A borkötények szenzációsak , nekem persze hóemberesek vannak 2 éve előkészítve :-) de ezek jobbak !!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók a kötények..Én egyszer sima anyagból varrtam a kötényt, persze így hímezve sokkal szebbek...A minták is nagyon jók hozzá...
    Szép hétvégét, jó hímezgetést!

    VálaszTörlés