Tíz nap múlva itt a karácsony

Ez az utolsó angyalkám, igazi felüdülés volt a többihez képest. Egy este majdnem elkészült 14-es vászonra megadott színekkel. Sokat gondolkoztam a végső formán szíves párnára gondoltam először, de megtaláltam ezt a tálca keretet és nyerő lett. Majdnem kicsi a paszi hozzá, azért szerintem így is nagyon jó.
 Most már az igazi készülődésre figyelek. Mézes sütés,takarítás és a menü összeállítása.Ajándék csomagolás és más egyebek.

                                      


Folytatni szeretném a gonosz királynőm , ígéretet tettem neki, hogy az ünnepek alatt minden szabadidőmet vele töltöm :) 
Minden erre tévedőnek, örömteli készülődést kívánok!

Megjegyzések

Palkó üzenete…
Gyönyörűek a 3D-s angyalkáid, és ez a mostani is nagyon bájos!
Jó készülődést kívánok, és áldott, szép napokat!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm! Minden jót neked is!
Manuela üzenete…
Very cute the little angle.
Marion K üzenete…
Ein ganz zauberhafter Engel !!
Mii Stitch üzenete…
Delightful little angel ;)
Vera üzenete…
Az angyalka igy ahogy van, nagyon édes...Neked is szép hétvégét!
M.Christine üzenete…
Délicat et si mignon:
Bejus70 üzenete…
Kedves Juci! Tegnapelőtt megérkezett a képeslapod! :) Gyönyörűszép, alig győzöm csodálni az apró pici öltéseket rajta! Nagyon-nagyon köszönöm! Ugye nem tudtad, hogy titkos rénszarvasfan vagyok? :) És az a lánc! :) Szép, készülődős, karácsony előtti utolsó hetet kívánok Neked!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm kedveseim!
Mamka üzenete…
Most jöttem rá,hogy valahol elvesztettelek.:( De most újra megvagy.:) Csodás díszeket készítettél! Nekem a hímzés most kimaradt,mert a festés kiszorította.:)
Áldott Ünnepet kívánok!
Juci Ká üzenete…
Elveszünk, egymásra találunk! :) Szerintem ez így JÓ! Mindennapjainkban nem a blogolás a lényeg, vannak fontosabb dolgok is. Aztán, ha egyszer megint összefutunk az "éterben" jó örülni az ismeretlen ismerősnek!
Die Nähmeise üzenete…
Ein süsses kleines Engelchen hast Du gestickt, liebe Juci Ka !! Ich wünsche Dir ein friedliches Weihnachtsfest im Kreise Deiner Lieben. Danke für Deinen lieben Kommentar bei mir. Herzlichst Carmen