2016. december 23., péntek

Képeslap csere, bere

Barbi karácsonyi játékán újra részt vettem.
Ezt a lapot én küldtem Beának. Fényképet tőle vettem kölcsön mert sokkal jobban tud fotózni mint én,  viszonyításként az enyémet is ide rakom.

Angyalkásat pedig én kaptam  Pajor Bernadettől, nem tudom blogol-e valahol így linkelni sem tudok.
Sokasodnak az angyalkáim :)
 Itt is köszönöm Bernadett!

 Wass Albert
Karácsonyi versek II.
"Olyan jó néha angyalt lesni 
s angyalt lesve a csillagok közt 
Isten szekerét megkeresni. 
Ünneplőben elébe menni, 
mesék tavában megferedni 
s mesék tavában mélyen, mélyen 
ezt a világot elfeledni."


 Borkötényt pedig én készítettem  karácsony környékén, névnapját ünneplő férfi ismerősömnek.
Viccesnek találtam a  vörösorrúkarácsonyfamikulást, szerintem pasis ajándék és vidám a megjelenése.

Családi körben eltöltött békés, boldog karácsonyt kívánok!

12 megjegyzés:

  1. Kedves Juci, váltig állítom, hogy a Te képeslapod lett a leggyönyörűségesebb az összes közül! Nem győzöm nézegetni, imádom minden egyes keresztszemét! Még egyszer nagyon köszönöm a lapot, a láncot, a linket, a dicséretet és az ismeretséget!
    Legyen tiéd a karácsony! :)

    VálaszTörlés
  2. Ich wünsche dir ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett a képeslap és a borkötény is! Tényleg vicces... :)
    Áldott, békés, szép Karácsonyt Nektek is!

    VálaszTörlés
  4. Áldott Karácsonyt Nektek is! ❤️

    VálaszTörlés
  5. Békés ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a jó kívánságokat!

    VálaszTörlés
  7. How lovely stitching these are.
    Happy New Year to you!

    VálaszTörlés
  8. Először is nagyon boldog Új Esztendőt kívánok!
    Nagyon tetszik a képeslapod, amit készítettél, ügyi vagy!
    Azt a jó arcot meg még nem is láttam! :o) Nagyon jó az a kis karácsonyfa Mikulás! :o)

    VálaszTörlés
  9. Molto belli i ricami, brava! Tanti auguri per un felice 2017!

    VálaszTörlés