Három D

Házikónak indult, de magam sem tudom hogyan kerekedett ki belőle ez. Télanyó vagy a mikulás felesége, esetleg a leánya :) kitudja. Egy szó mint, száz nem tudtam abbahagyni a hasonló "háromdés" hímzéseket, viszont ez indította el a lavinát.
 Mintára itt bukkantam.
 Jól mutat majd a karácsonyfán, ha nem az enyémen talán egy ismerősén.

"Ó teleim, gyermeteg telek!
mily bolondul elfeledtelek.
Úgy megfakultatok, mint a gyöngy ha
nem ringatja eleven meleg.
Némelyik már, mint egy szertehullt
láncnak szeme, halkan elgurult...
Pedig amint fogy-fogy a jövendő,
egyre-egyre drágább lesz a mult."

Babits Mihály: Emlékezés gyermeteg telekre


Szép adventi  vasárnapot!

Megjegyzések

M.Christine üzenete…
Comme c'est mignon,j'aime bien ce bleu,cela nous change du classique rouge!
Merveilleux
Bon dimanche
sweetmiaomiao üzenete…
Che bello brava😊
Manuela üzenete…
Sehr schön.
Daniela Bencúrová üzenete…
Ez egy szép karácsonyi dísz!
Advent szép napot!
mancoka kertje üzenete…
Örömmel elfogadnám én is ezt a Télanyót, nagyon tudnám értékelni! Különleges, szépséges dísz!
Megnéztem a "lelőhelyen" is, és kedvet kaptam hozzá.
Békés adventi készülődést kívánok neked!
Vera üzenete…
Aranyos lett!Jó kis dísz lett!!! Én is megnéztem... a lelőhelyet...
Szép hetet!