Angyalgyár

szintén 3d-ben, valamiért rákattantam erre a formára.  Ez a rózsaszínes készült el először, nagy megelégedésemre. 32-es vászonra asszem Hubert. Elég sűrű,  na meg tartása is van
 Kéket kezdtem először, de rájöttem az anyagválasztásom nagyon rossz lett, mert egy tartás nélküli, szinte pelenka anyagra varrtam végül is befejeztem. Arcon levő színek itt az eredetiek, nekem jobban tetszik,  átcseréltem a másik kettőn.
Kedvencem unokahúgomra hasonlít, vörös hajával,  zöld  meg az arany talán ezen mutat legjobban.

 Egyszerűbb változatban, készítettem el a következőt, mivel eléggé belefáradtam az angyalozásba és még így is hiányzik egy a terveimhez.
 Együtt a csapat.
 Mivel tartása is kell lenni az angyaloknak, több rétegben vasaltam rá  ragasztható béléseket, majd egy réteg csipkével fejeztem be. Szebb napokat látott terítő széle remélem méltó helyet találtam neki. Így még sokáig díszít. Vágás széleket színtelen körömlakkal  fixáltam így nem bomlik, keményebb  réteg védi a bomlástól. Reményeim szerint tartós lesz.

Testben, lélekben készülődős adventi napokat!

Megjegyzések

agnesordog üzenete…
Szép így együtt az angyal sereged :-) és hogy van kitartásod ennyiszer megvarrni ! :-)
mancoka kertje üzenete…
Fésűs Éva Karácsonykor c.verse (Nagy kedvencem) jutott eszembe a képek nézegetése közben: "Ajándékot én is kíszítettem, amíg készült majdnem tündér lettem!"
Azt hiszem, hogy sejtem már, hogy milyen meglepetést tartogatsz velük, de nem akarom lelőni a poént. Az is lehet, hogy csak az én fantáziám indult be.
Nagyon szépek lettek, elvarázsoltál velük, de nekem az első képen lévő viszi a pálmát.
Áldott adventi készülődést neked!
Juci Ká üzenete…
Köszönöm :)
Leki-Rita üzenete…
Nagyon szépek lettek az angyalkáid!
kyOrsi üzenete…
Annyira, de annyira szépek! sokat dolgoztál vele, de megérte, tökéletesek.

Áldott Adventet kívánok Neked!