Gonosz királynő 2

Szinte mást nem is varrok csak ezt a képet, nem látványos még a haladás. Levettem a rámáról mivel elég nehezen öltögettem, mert a keret már nagyon közél volt. Mutatom a jelenleg elkészült rész és a régebben varrottat is egyben.

 Szerintem a varrókeret megnyomta a hímzett részt, én látom rajta úgy néz ki mintha ott csíkos lenne. Bízok benne mosásnál helyre igazodnak a szemek.


 Még nincs készen a következő lap, remélem hamarosan elkészül és túljutok a felén, onnan már csak fogy a minta.Sok fekete kezd unalmas lenni, így aztán sietek még mielőtt ráunnák be kell fejeznem a fekete részeket utána már több lesz benne a világos szín.

Megjegyzések

  1. Azt gondolom, hogy borzasztó, nagy munka...és lehet hogy kicsit unalmas is, a sok sötét szín miatt? Annyira szép kép, kárpótolja az embert ez a sok sötét szín... és mindenképp várom hogy kész legyen, nekem nagyon tetszik, de túl sötét színeket nem látom ha sok van...inkább így követhetem a készülését!

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen türelmed van! Megkerestem a kész minta fotóját... kitartás, gyönyörű lesz! :)
    Szép hétvégét, jó hímezgetést kívánok!

    VálaszTörlés
  3. La fin est bien proche,certes la couleurs est sombre mais trés jolie,
    Bonne broderie et merveilleux week end
    Amicalement

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése