Gonosz királynőt

varrok,  igaz a kicsi változatot remélem sikerül befejeznem még mielőtt ráunnák. Kai Annya tervezte  Evil Queen néven   18-as Aidára két szállal készül és egy lap kész. Mielőtt átrakom a rámát  mutatom. Még  négy lap kell és kész :)
Már a bársony rokolyája látszik és igazán jó csinálni kivéve egy, két résznél ma szinte csak  az egyik ráncot varrtam és alig vagyok túl 100 x-en  és ha jól látom javítanom kell egy kockát benéztem. Különben nem rossz  öltögetni csak ezek a ráncok  színváltósak a többi része haladós.
Esőmentes napokat!

Megjegyzések

  1. Jó sötét színek...és belevágtál..Olvastam a facén már hogy nagyon tetszett...Nagyonnn szép.. lesz
    Jól látom neked is széles rámád van? Tegnap sikerült egy kisebbet is venni..Párom találta...
    Jó hímezgetést!

    VálaszTörlés
  2. Fehérre nem rossz sötéttel hímezni, szerintem. Rámákkal úgy vagyok mint Gombóc Arthúr a csokival ...... egyszóval mindet szeretem, mert nélküle nem tudok varrni. Ez a ráma valóban széles és jól tarja az anyagot, sőt kényelmesen átérem a felső részét is (20cm). Figyelmes a párod.
    Köszönöm lesz benne részem.

    VálaszTörlés
  3. Ceci me semble une broderie bien importante et difficile,beaucoup de travail,j'aime le choix de ces couleurs bien foncées
    et suis curieuse de son évolution que je suivrais avec plaisir,j'admire la pince pour retenir la toile ,trés ingenieux!
    Bonne broderie a vous et belle journée
    Amicalement

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lesz, ha egyszer elkészül, úgyhogy hajrá!

    VálaszTörlés
  5. Gonosz vagy nem gonosz, de nagyon szépnek ígérkezik... kitartás! :)

    VálaszTörlés
  6. Kérek szépen egy email címet kommentben nálam, nem jelenik meg, köszi :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése