Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. október 27., csütörtök

Egyben

 a négy fácska. Majdnem elfelejtettem  feltenni a képet. Eredetileg a hiányos tudásom végett  négy évszakos képnek gondoltam és a galagonyára azt gondoltam a tavaszt jelzi. miután utána olvastam  rá kellett jönnöm szinte az összes fácska a tavaszi pompájában van megrajzolva, így erre a négyre esett a választásom.
 Viszont az anyagszélen még kettőt rátudnák hímezni, különben is az orgona még nagyon tetszik, talán később még megcsinálom. talán addig még egyet választok hozzá.  Most vár a királynőm azt kell varrnom :)
Kellemes őszi napokat!

10 megjegyzés:

  1. Ó... de szépek így együtt !!!!Hol tartasz a királynőddel?Fázis fotót kapunk??,

    VálaszTörlés
  2. Magnifique,j'aime beaucoup les arbres en toutes saisons!
    Cette broderie est absolument superbe
    Bel automne a vous

    VálaszTörlés
  3. Tényleg 4 évszakosnak látszódik elsőre , de mindenképp nagyon szép, mutatós minták ! Mi készül belőlük ?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek, külön-külön, és együtt is!!!!!
    A királynő engem is érdekel... :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a hozzászólásokat!
    Ági, képnek terveztem elkészíteni, de párna is lehet belőle.
    Mari Christine, Kedves :)
    Vera, Anik, szépen haladok a királynővel, viszont akkor tudom mutatni, ha a rámát feljebb rakom. Egy lapon 7500 x van ezért kis idő mire elkészül és mutathatom egyben...... hamarosan :)

    VálaszTörlés
  6. Beautiful work on the trees!!
    The colours are fantastic.

    VálaszTörlés
  7. The four season tress looks great.
    Happy Weekend, Manuela

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek a fácskáid, mutatósak! Az orgonát még szerintem is hímezd rá! és hogy 6 legyen rajta még egy hímzése vár Rád!A királynőd nagyon szép lesz, a ruhájáról ítélve!
    Már én is elkezdtem hímezgetni, de csak aprókat, viszont van egy szépséges királynőm nekem is. Félig kész, most kedvet kaptam Tőled folytatni :)

    VálaszTörlés
  9. Ezek gyönyörűek így együtt! - persze már egyesével is elbűvöltek... :)

    VálaszTörlés