Madárberkenye

Újabb Gerda Bengtsson  fácska :)


Természeti képeket, találtam hozzá és pár jó szó a madárberkenyéről. 
        

Szeretem varrásra bukkantam, jó összehasonlítani a természettel.
Legyen szép kora őszi hetetek!

Megjegyzések

  1. Nagyon élethű! Elhiszem, hogy szereted, jó növényeket hímezni... jó látni, ahogy kibomlik a képen a valóság... :)

    VálaszTörlés
  2. De szééép! Az igazi és a hímzett verzió is.

    VálaszTörlés
  3. Very pretty stitching, what a beautiful tree

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Akár cseresznyefa is lehetne.

    VálaszTörlés
  5. Egyik kedvenc fám, imádok mindent ami bogyós és színes ilyenkor ősszel. A hímzésedben nagyon tetszik az a vékony ágacskás rész, annyira élethű.

    VálaszTörlés
  6. Én nem írtam ide neked?????meg voltam róla győződve pedig. Hm....nem friss a buksim.:)
    Csodaszép a hímzésed! Hatalmas munka! Tervben van a madárberkenye fa ültetése.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése