Lenre varrva



 Új szerelem  Gerda Bengtsson botanikai képei  Az első amit kivarrtam ebből a sorozatból, galagonya. Gyönyörű 25-ös lenvászonra, mivel laza szövésű egy szálon nem ment így három szállal takart jól, erre az anyagra nem lett olyan jó mint gondoltam másikat választok és folytatom a varrást.

Weöres Sándor  A galagonya 

     Őszi éjjel
izzik a galagonya
izzik a galagonya
        ruhája.
     Zúg a tüske,
szél szalad ide-oda,
reszket a galagonya
        magába.
     Hogyha a Hold rá
        fátylat ereszt:
     lánnyá válik,
        sírni kezd.
     Őszi éjjel
izzik a galagonya
izzik a galagonya
        ruhája.


Kirándulós hétvégét kívánok!

Megjegyzések

  1. Gyönyörű a minta, szépek a színek!!
    Tök jó hozzá a kis vers! Rég varrtam növényeket, pedig tervben van nekem is.. dehát annyi minden van tervben... :))))
    Sok örömet a sorozat varrásához!
    Tudod már hogy mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anik; örülök, hogy benéztél, igen szerettem volna ha tetszik a vers és a fácska is :)
      Tévedésben voltam mikor megtetszett a minta nem is ismertem a sorozatot és a legelején azt gondoltam ez egy négy évszakos kép ebből csak 2 volt meg. Most már tudom nem az de, változatlanul tetszik és próbálok az évszakokra utaló képeket hímezni belőle. Minden áron, képet szeretnék a végére kihozni belőle.

      Törlés
  2. Hű!!!!!Ez aztán nagy munka!!!!Hogy lehet figyelni a sorrendre? Jó szem és matekos fej kell hozzá ,ugye? gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka :) :) hímzés mérete 60x60 öltés egyszóval nem nagy, még ha hozzáadom az 5 színt akkor sem nagyon bonyolult. 10x10-es négyzeteket beszoktam jelölni , így sokkal könnyebb követni a mintát egyszóval elég ha, tudom a tízes négyzeteket követni. köszönöm!

      Törlés
  3. Ein wunderschöne Baum. Tolle Farben.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  4. Ez egy gyönyörű fa!
    Kívánok szép vasárnap!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű!!!
    Mamka ír a matekról. Sokszor én is logikai kihívásnak érzem a hímzést. Van ebben valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudni kell követni hol tartunk, de addig is míg "matekozunk" nem egyéb dolgok kavarognak a fejben.
      Örömmel tölt el a megjegyzésed!

      Törlés
  6. Ránézésre tökéletes... persze Te kézbe fogva látod :)
    Nagyon szép ez a minta, és a vers tényleg nagyon passzol :)
    Szép vasárnapot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Palkó kedvesem, megpróbálok a tökéletesre törekedni, viszont ez nem mindig sikerül, de azért elfogadom és szeretem, hibáival, hiányosságaival együtt úgy általában az egész életem, környezetem.

      Törlés
  7. Nagyon tetszik a hímzésed! szép lett ez a galagonya bokor!Vagy fa? Már jó, hogy gondoltál az őszre! Csodálom a szorgalmad, nekem nehezen megy a hímzés, és nincs is hozzá igazából kedvem! Pedig minden nap elhatározom, hogy ma biztos varrok kicsit. Viszont annál nagyobb kedvvel varrogatok az unokáimnak!
    Ezt a verset nagyon szerették az ovisok! ma is kedvelik az unokák! klassz dallama van!
    Szép hetet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Éva! Ezzel a hímzéssel nem kimondottan az őszre gondoltam mert a kétbibés galagonya virágára hasonlít az elkészült minta. http://enfo.agt.bme.hu/drupal/node/10647
    szerintem nem baj ha azt csináljuk amihez kedvünk van, az unokáknak varrásnál nincs is jobb mert látod azonnal az örömöt az arcocskájukon, ez pedig hatalmas jutalom.
    Nekem pl. mostanában a kötés, horgolás nem megy.

    VálaszTörlés
  9. Szép ez a minta ahogy elkészítetted..lehet hogy én vagyok ügyetlen de amit feltettél linket, nem tudtam megnézni...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése