Utolért hímzős tervek :) Joyful World sal 8

Nyáreleji megtorpanás után, augusztusban jól sprinteltem (olimpia jegyében) és utolértem magam. Nem hagyom az utolsó napra a bejegyzésem mert családi nap lesz az iskola, óvoda elkezdése előtt.
 Idei évben jól sikerült a hortenzia vásárlása ( sajnos nekem nincs a kertemben) viszont a vett virágfejek sokáig díszítették az otthonunkat, még utána is szerencsésen  sikerült kiszárítanom. Így adta magát a töltelék ehhez a párnácskához :) szárított hortenzia virággal töltöttem meg, stílusosan.  Illata nincs a szárított virágnak, mivel nem sok volt így laposra sikerült a párnatölteléke, viszont sikerélménytől duzzad :)

  

Egyéb varrományaimmal is jól haladtam majd, mutatom sorjában. Táncos lányok keretezve, sajnos nem tudtam jó fényképet készíteni róla, mert mindig belecsillant valami akár mit csináltam. :(
Próbáltam kedvenc helyemen,

újabb "JÓ" helyen

 ...és a végleges helyén, itt sem teljesen adja vissza a szépségét.
Egészséges, szép,  iskola előtti, nyári, hetet kívánok!

Megjegyzések

  1. Beide Stickereien sind wunderschön.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  2. Szép, mint mindig!

    A táncos lányok - megint lenyűgöz és szuper jól lett keretezve.

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a párna foltossága, tölteléke és a táncos lányok keretezés is nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita, saját festésű vászonra varrtam, magam sem gondoltam, milyen jól mutat majd.

      Törlés
  4. What a sweet finish!
    Your August SAL stitching looks lovely and a great choice of fabric too.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon jó lett ez a párnácska is, és a táncos lányok is nagyon tetszenek!
    Nektek is minden-minden jót az új tanévben!

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük Palkó! bízunk a jóban, szépben az iskolában, óvodában.

    VálaszTörlés
  7. Belli tutti e due i ricami! Il seconda da proprio il senso del movimento! Un abbraccio, Mariuccia

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése