Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. augusztus 15., hétfő

Elmaradások pótlása, hónapsoroló Joyful World sal 6

Sokat gondolkodtam, végül maradtam a párnánál saját festésű színes vászonra. Nem akartam megtölteni a júniusban történtekkel, mivel elég sok kellemetlen dolog történt velem, saját hibámból. Végül tanulságként teleraktam jó tanácsokkal saját részre.
 Figyeljek a testem jelzéseire, legapróbb üzenetet sem szabad figyelmen kívül hagyni. Utána kell járni legfeljebb korán kiderül nincs különösebb tenni való, nem szabad apró, kicsi fájdalmakkal, rendellenességekkel együtt élni nap mint nap. Szerencsére nem lett nagy baj a huzamosan elhúzódott nem törődésemből, bár még mindig viselem a következményeket.  Felkiáltással töltöttem meg a párnámat a kis méhecskék szurkálása remélem éberen  tartja az önvizsgálatot számomra.
Minden erre járónak jó tanácsként ajánlom, ne hagyja a legkisebb jelzést sem, amit a teste küld!!!
Nem kell végzetes betegségre gondolni, egy  kisebb fertőzésből is lehet komolyabb baj.


Mára elég ez a kis bölcselet.
Vigyázzatok, figyeljetek magatokra, egészséges hetet kívánok!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 megjegyzés:

  1. Köszönöm az egészséges hét kívánalmát! Rám fér!
    Nagyon kellemes színei vannak a festett vászonnak és tündéri a minta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen Beáta! tudom milyen sokat jelent a jó egészség.
      Festettem pár hasonló vásznat ezekkel a színekkel bízom benne a többi is jól mutat majd.

      Törlés
  2. Remélem, tényleg nincs nagyobb baj, és hamar teljesen rendbe jössz! Ezt kívánom is szívből :)
    A párnácska gyönyörű, nagyon tetszenek az alapanyag felsejlő színei, különlegesen szép.
    Szép hete Neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Palkó kedvesem, köszönöm az érdeklődést remélem hamarosan kilábalok minden nyavalyámból, ami jött egyik a másik után.
      Igen ez az anyag a jobban sikerültekből van, lettek ettől rosszabbak is :)

      Törlés
  3. Nagyon kedves a hímzésed! gyógyulj meg minél hamarabb!!!!!!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mamka köszönöm, nagyon iparkodom a gyógyulással,de ez egy lassú folyamat, viszont már nem vészes.

      Törlés
  4. Kedves Juci! Én tudom, milyen drága kincs az egészség! Bizony mindannyiunkra ránk fér a figyelem a figyelmeztetés! Nagyon fontos, hogy odafigyeljünk magunkra! Még jelzés nélkül is !
    Nagyon kedves a kis párnácska.Küldtem bele néhány kedves szivecskét Neked! :)
    Kívánok Neked teljes szívemből mielőbbi teljes gyógyulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva kedves a szívecskéket köszönöm!!! Nem rejtem el ide rakom az asztalkámra, hogy lássam és mindig tudjam kitől kaptam!
      Sajnos ahogy múlik az idő felettünk egyre több nehezen gyógyuló betegségen tudunk túl lépni könnyedén. Viszont ez még júniusban történt.

      Törlés
  5. A kis párnácska nagyon szép lett, a benne lévő töltelék már kevésbé. Bizony, hajlamosak vagyunk elbagatellizálni egy-egy jelzést, ezért is jön jól nekünk is a figyelmeztetésed.
    Kívánom, hogy minél előbb teljesen gyógyulj meg és csak figyelmeztető emlék maradjon a párnácskád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka; köszönöm és nagyon vigyázz te is magadra!

      Törlés
  6. Sehr schön deine Juni Stickerei. Gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Danke für den Kommentar! Ich wünsche Ihnen gute Gesundheit und viele Stickerei!

      Törlés
  7. A macikád festett anyagát már megcsodáltam a Facén :-)
    Az egészségedre pedig vigyázz, mert az fontos, hogy még sok évig tudj kedvedre kreatívkodni.
    Szép napot, gyors gyógyulást kívánok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, nem gondoltam magam sem, hogy ilyen jól mutat majd hímzés után az anyag, hiszen a blacwork hímzésekhez festettem. Köszönöm a jó kívánságod, remélem így is lesz, mivel jó sok alapanyagot beszereztem :) szeretném elkreativkodni.

      Törlés
  8. Először is jobbulást... betegen nagyon nehézkes kézimunkázni....
    Ez a minta nagyon- nagyon szép..nem értek a festéshez, de ez szerintem telitalálat... festés és minta... jól egymásra leltek...csak jó dolgokkal legyen töltve meg a zsákocskád....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vera! Jó volna mindig csak a jót belerakni de, néha kell a figyelmeztetés, hiszen az életben vannak buktatók és figyelni kell rá. Jó egészséget neked!

      Törlés
  9. A sweet little finish! This SAL is so adorable with all the cutest animals :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks for the comment! I wish you good health and many embroidery!

      Törlés