Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. augusztus 6., szombat

Ajándékba készültek

Kis balerinát  pihenésként  készítettem a másik nagyobb kép hímzése közben.
 Doboztetőre raktam díszítésnek apró kincsek tárolására megfelelő méretű a dobozka.
 Zsinóros nyitó megoldáson talán még átadás előtt változtatok.
 Isabelle Haccourt Vautier  Danse la vie mintájának kihímzése  régi tervem volt. Ismerősöm fekete, fehér nappalijában  remélem talál helyet a számára.
 Sokkal nehezebb volt a hímzés mint első ránézésre gondoltam rengeteg a fél X-szem benne és a kontúr már nekem is kezdett, unalmassá válni. Végén már nem figyeltem a  szabályos minden második öltésre, hogy tudjak visszafele is jönni azon a vonalon. Be kell valljam a hátulja kusza  picikét, mentségemre legyen a jövőhéten szeretném átadni. Viszem ma a keretezőhöz mivel egyszerű fekete keretet szánok hozzá szerintem hamar elkészül.
Kellemes hétvégét kívánok!

18 megjegyzés:

  1. Fantasztikus hímzések! Nekem nagyon tetszik a zsinóros doboz! Régóta félre van téve nekem is egy balerinás hímzés, lehet,hogy már nem is balettezik az unokám.:)
    Csodás a fekete hímzés!Művészi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mamka!Vannak dolgok amik, mindig háttérbe szorulnak, mert vannak fontosabbak, úgy az élet valóságában, mint a kézimunkában :)
      Fekete hímzés témája sokakat megihletet.

      Törlés
  2. Hú, nagyon nagy munkában voltál! Igazán látványos a kész kép , gondolom jó nagy ezért nem lehet ráközelíteni . A szalagok szürke szállal készültek, vagy ezüsttel ? Csak úgy sugárzik az energia belőle !
    A doboz pedig különösen finom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági! Valóban nagy és nehéz "munka" volt nem gondoltam volna első ránézésre. Sőt ennyi baleset sem szokott előfordulni velem hímzés közben. Rengeteget bontottam, elnéztem egyik félig kész nőcit és a mellette levő felemelt lábát hímeztem egy darabig még észre vettem. Vannak hibák benne még amit kicsinek és korrigálhatónak találtam ezért nem javítottam. Sőt gyönyörűen bejelöltem a négyzeteket jó nagy anyagot hagytam rá és mégis úgy döntöttem beljebb kezdem egy kicsit, hogy középen legyen az anyagon a minta , anyaival beljebb kezdtem a végén már aggódtam, hogy nem fér rá a kép, de szerencsére maradt hely még a keretezéshez is. A legnagyobb baki az volt mikor rálöttyen pár csepp kávém, pedig nem szoktam széthagyni a hímzéseimet. :( Sajnos belerúgtam a széklábába és a fájdalomtól megrándult a kezem így történt a baleset, na akkor félre raktam pár napra. Emőkénél olvastam a közismert "tisztítószerről :)" azt alkalmazva eltűntek a foltok. Azt gondolom mindent felsoroltam.
      Tudom a minta szürke szálat ír, mint említettem fekete, fehér nappaliba megy, a szálak mennyisége adja a színbeli különbséget. Kisugárzása valószínű a rajznak van ami sokunkat megfogott. Nem is tudom miért nem fotóztam részleteiben, talán mert így egy egész ez a kép.












      Törlés
  3. az a mozdulatsor, a táncos kézimunkádon... Teljesen elbűvölt.
    Gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen kyOrsi sokunkat elbűvöl, köszönöm a megjegyzésed.

      Törlés
  4. Mindkettő nagyon tetszik nekem is!
    A mini balerina nagyon édes lett, a doboz szerintem is tökéletes. A nagy kép pedig elegánsan szép. Tuti öröm lesz mindkettő :)
    További szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Palkó! Dobozkát imádom a "cukiságában" miden szépségével, hibájával együtt.

    VálaszTörlés
  6. A doboz tündéri, az árnykép szemrevaló!

    VálaszTörlés
  7. Többször is megnéztem...egyszerűen csodás... nekem nagyon tetszik... Igazi gyöngyszem...
    A balerinát is láttam, mig nem volt meg a kontúr... magárt beszél... aranyos lett...ugy ahogy van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera! Mi Akik hasonló beállítottságon kézimunkázunk, meglátjuk mindenbe a szépet, ha jól megnézzük. Kis balerina köszöni a dicséretet.

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Medora, kedves jó, hogy benéztél, köszönöm :)

      Törlés
  9. Nagyon cuki a kis balerina és a fekete táncos ♥♥♥

    VálaszTörlés