Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. július 16., szombat

WORDS kihímezve

Sokára, de elkészültem a hímzős részével. Nem döntöttem még el  keretbe rakom vagy az eredeti elképzelésem szerint még díszítő hímzést, rakok a szélére vagy egyszerűen csipkeszélt kap.


 Köszönöm, Palkó a mintát és a megtisztelést, hogy részt vehettem a  közös hímzésben    
     
       

Mai borús időben nem tudtam jó képeket készíteni sajnos.
Mostanában  elkezdtem horgolni. Régi műszálas fonalakat, ismerősöktől kapott és  webáruházból, rosszul választott fonalakat fogtam össze a legnagyobb,  horgolótűmmel jó haladós rövid pálcával  ezt a rongyszőnyeget hoztam ki.

Készült még egy de azt nem fotóztam,  már elajándékoztam, olyan helyre ahol használják. Próbáltam akkora méretre horgolni,  amit még könnyedén ki lehet mosni, nem nehéz a tisztítása. Egyik sem haladta meg a fél kilót, úgy gondolom kényelmesen, befér a mosógépbe.
Szép  napokat kívánok!

19 megjegyzés:

  1. A hímzésedet itt is megcsodálom, nem győzöm ismételni, hogy mennyire tetszik a fonalválasztásod!
    Tudsz horgolni is? Mennyi mindenre jók a maradékok!Nagyszerű ez a szőnyeg ötlet. Mennyi idő alatt készítetted el?
    Én is megbecsülök mindent, anyukám mindig az anyag tiszteletére tanított. Így tele is vagyok pakolva minden szekrényemben, nehezen megy a szelektálás. Pedig rájuk férne :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!
      Tudok horgolni már gyermek koromban megtanultam, családunkban Téli elfoglaltság volt a kötés, horgolás, hímzés. Ez utóbbit valamiért akkor nem szerettem :)
      Kéményen kellett szelektálnom, Férjem szerint sok "kacatot" gyűjtöttem össze az utóbbi években. Három horgolt szőnyeg, lábtörlő több mint 1,5 kiló fonalat fogadott magába..... (és van még)

      Törlés
    2. Éva kedves, még elfelejtettem írni ezek a vastag szőnyegek nekem 1-2 napos, estés elfoglaltságok, ezek nem odafigyelősek. Ehhez az is hozzájárul pl. fiatal lányként sokat kellet horgolnom az édesanyám bedolgozásába, egyszóval horgolásból éltünk.

      Törlés
  2. Ez a kép hihetetlenül elegáns, de ezt már mondtam. Kíváncsian várom a végleges összeállítást!
    Tetszik a maradék, meg rosszul választott fonalak ilyetén felhasználása, szőnyegként meglelte végső békéjét:-)
    Gratulálok mindkettő munkádhoz❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Emőke köszönöm! Hajlok a keretezéshez, mivel férfi ismerősöm elismerően beszélt a Wordsröl valószínű elajándékozom neki, ezért a csipkét túlzásnak tartom.
      Igen! békesség a legfontosabb! Legyen az egymás iránti lelki vagy testi béke.

      Törlés
  3. Jó látni, hogy más milyen termékeny ! Csodás lett a himzésed . A szőnyeg 5-leted is kiváló !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, mennyi más is készült :) azok nem publikusak ....még.

      Törlés
  4. Die Stickerei ist ein Traum. Sie sieht so zart und fein aus.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép fehérrel hímezve! Csipkével el tudnám képzelni,de ahogy gondolod.:)
    Én most még a magyar verziót hímzem,az angol készen van,azt keretbe fogom tenni.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes vagy, már a második verziót hímzed! Köszönöm a véleményed.

    VálaszTörlés
  7. Annyira jól néz ki ez a minta szürke anyagon, világos fonallal!!!
    A horgolás is szép, sok sikert ahhoz is a továbbiakban!!!!

    VálaszTörlés
  8. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Amei a criatividade do seu trabalho!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Obrigado, minha querida, a honra de sua visita!

      Törlés
  9. Beautiful little crosses!
    Love the colour/fabric combo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Yes, small crosses and I also still like the color combo, my Mii

      Törlés
  10. Ismétlem magam... de akkor is gyönyörű lett a hímzésed!Kiváncsi vagyok a végső befejezésre!

    Jó a szőnyeg horgolás! Nem csúszik??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vera! Szerintem nem csúszik, ragasztottam az aljára tapadó korongokat.

      Törlés