Blackwork vagy Holbein

Pinteresten jött szembe velem ez a mintacsoport és nagyon, nagyon a szívembe lopta magát. Hétvégi esős, hűvös időjárásban színekre vágytam így anyagokat festettem és pont megfelelő alapja lett a bookmarknak.



 Még nem tudom a könyvjelző végét hogyan csináljam meg rojtozni szeretném, csak milyen fonallal szegjem be az itt a kérdés, nem szeretném ha kibomlana és fonalat ezekben a színekben nem festettem :)  Másik nagy kérdés számomra hogyan varrjam a kétoldalas végeredményért mert én látok eltérést a hátulján pedig nagyon igyekeztem és több oldalt  elolvastam a technika végett. Itt,  itt ez pedig érdekes                                                     










Ez a hátsó része.
Ezek pedig a festett vásznak kíváncsi leszek  mutat majd rajta a hímzés?


Hímzős napokat az erre nézelődőknek!

Megjegyzések

  1. Szerény véleményem szerint a 2 végét varrhatod feketével, hisz az a domináns szín. A hátoldal elrejtésére meg egyoldalas vasalható vliest használhatsz. De mint írtam csak egy tipp.
    Üdv: Kata
    (katamese.hu)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm CatlenKata, meg fogadom a végére vonatkozó tanácsod feketével szegem be. A hátoldalát nem tudom,, nem akarnám elrejteni mivel nem nagyon csúnya szerintem, igaz nem teljesen tükrözi a z első oldalt, de bevállalom. talán ha sokat gyakorlom ezt a hímzés fajtát sikerül még jobbra, szebbre elkészítenem. Örömmel tölt el, hogy itt jártál.

    VálaszTörlés
  3. A hátoldala-is- tökéletes!!!!Nem kell azt eltakarni!A végét én csipke rádolgozással szoktam eldolgozni és szépíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emailben küldöm a fotót róla.

      Törlés
    2. Emailben küldöm a fotót róla.

      Törlés
    3. Köszönöm a megerősítést! Csipkés ötlet szuper, felfogom használni.

      Törlés
  4. A hátoldala-is- tökéletes!!!!Nem kell azt eltakarni!A végét én csipke rádolgozással szoktam eldolgozni és szépíteni.

    VálaszTörlés
  5. El vagyok ájulva! Vera után újra egy ilyen igényes munka!
    Külön dícséret a textilfestésért. A minta gyönyörű. A hátlapjára varrhatsz egy tetszetős textilt, de nem fontos eltakarni. Ha rojtot akarsz: ugyanúgy mint a sál esetében. Hja! Eszembe jutott még: lehet kapni a textilesnél olyan bélésanyagot ami vasalással ráragad a textilre. Filléres dolog.

    VálaszTörlés
  6. Kinagyítva nézegettem újra. Látom körbe van szegve. Szerintem nyugodtan hagyd így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beáta, köszönöm a hasznos, jó tanácsaidat!
      Ismerem a fátyol fóliát szoktam is használni.

      Törlés
  7. Sieht toll aus! Ein schöne Arbeit. Auch ich mag Pinterest da kommt man immer wieder auf tolle Ideen.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Danke Sandra, eine Idee oder es gibt keinen Mangel, nur Freizeit.

      Törlés
  8. Beautiful blackwork and lovely colour on your fabric too

    VálaszTörlés
  9. Szentül meg voltam győződve hogy írtam... vagy csak akartam? mert teljesen el vagyok ájulva, hogy milyen szép a hátoldala a hímzésnek..Már többször próbáltam a xszemesnél is... de nem megy...maradok a keszekuszánál... ráadásul senki nem is látja...le a kalappal... előtted és aki még így himez...
    Viszont a minták is nagyon szépek..tetszetős ajándékok!!

    VálaszTörlés
  10. Csodsá a színe az anyagnak, és nagyon szép a minta is! Szuper könyvjelzők lettek! :)

    VálaszTörlés
  11. Én azsúroznám, utána lehet rojtozni. Bár nem kedvencem ez a technika, tetszenek a könyvjelzőid!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése