Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. június 10., péntek

WORDS 7

Elérkeztem az utolsó előtti részhez.  Egy, két estés szeretem mintarészletekből  készül .


Közben a kedvenc mintarészletemből  készítettem egy apró könyvjelzőt, kulcstartót.  Most könyvjelzőnek van elkészítve, szerintem ezzel a megoldással karikát rakok rá akkor már kulcstartóként lehet használni.
                Még ollóőr is készült az egy, két estés kategóriában, mondjuk ha az estéket összeadom kijön egy hét is mire az aprók elkészülnek . Egyik oldal, másik oldal összeillesztés és egyéb díszítések, egyszóval  jó pár órámba  beletelik a végeredmény. Meglepetés ajándék lesz, remélem  elnyeri  tetszését a megajándékozottnak.
Csillámos Aidára 1206-os Anchor fonallal hímeztem.



25 megjegyzés:

  1. Molto bello il contrasto di colori tra tela e filato

    VálaszTörlés
  2. Hű, de szépségesek!Én is nézegettem Palkó tervezését, de csak álom maradt! Annyira szép az összhang!Csodás ez a szürke - fehér kombináció. Szép minden darabja, amit készítettél. Klassz könyvjelzőként és kulcstartóként is!
    Bájos kis mintája van az ollóőrnek .
    Azért jó sok munka van egy ilyen kicsi darabban is!
    Szép hétvégét kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva kedvesem, köszönöm :) a megjegyzéseid! mindenki azt kell csinálja amiben örömétleli, neked más az erősséged, szívvel, szeretettel csináld és boldoggá tesz. Legyen szép hétvégéd.

      Törlés
  3. Csak ismételni tudom magam... ez gyönyörűséges. A többi apróság is nagyon szép...Mindig beleesek abba a hibába, hogy én azt gondolom, na ez az apróság hamar megvan... nosza..és közben kiderül több idő kell hozzá,mint amennyi időt szántam rá...Bizonyára akinek készítetted, majd örül neki.Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vera! Így van Sok idő kell összeállítani a hímzéseinket de, legalább mindent én csinálok rajta és nem egy más személy aki lehet jobban ért hozzá mint én :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Thanks for the nice words! :) Mii Stitch

      Törlés
  5. Csodás ez a fehér- szürke színkombináció, nagyon elegáns!
    A mintarészlettel készített dolgok is igényesek❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emőke kedvesem, Köszönöm a megjegyzésed és a pozitív véleményed. Szép vasárnap délutánt kívánok!

      Törlés
  6. Gyönyörű lesz!
    Nagyon helyes a kis könyvjelző is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy erre jártál és a megjegyzéseket külön köszönöm.

      Törlés
  7. Gyönyörűek!
    Örülök, hogy ennyire beleszerettél a mintába! Bár a motívumok nem az én érdemem, én csak összeollóztam... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Palkó, ezt a motívumot már sok helyen láttam, hozzám viszont te hoztad el. Fogom még használni, terveim vannak vele.

      Törlés
  8. mennyi gyönyörűség van itt nálad!!!!!!
    Nagyon tetszik a szürke-fehér színválasztás! Ha előbb láttam volna! :)
    Kinagyítom a könyvjelzőidet,különlegesen szépségesek!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Bellissimi i tuoi lavori, complimenti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie per la nomina e post Elisa2011.

      Törlés
  10. Все очень красиво! прекрасно!

    VálaszTörlés