Hónapsoroló Joyful World sal

Most eddig jutottam vele. Különben semmi jó nem történt rosszról meg nem szeretnék írni.

Még az anyagválasztásról sem döntöttem. Várok a megfelelő pillanatra ahonnan már megy magától.
Szép nyári napokat kívánok!

Megjegyzések

  1. Csodás színek!!!!!! Értelek: én is így vagyok,hogy rosszról nem akarok írni lehetőleg.Bár néha becsúszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka kedves, bizony vannak rossz napjaink, elég egy utalás rá, már sokkal jobb.

      Törlés
  2. Én már rég letettem ezekről a mintákról. Szépek a vásznak, én is nehezen tudnék választani. Én mostanság sok rosszat élek át, de ez is csak nézőpont kérdése. Csak nagyon nehéz a dolgokat más irányból nézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánok jobb napokat, mondjam változtass a nézőpontodon,....ha tudsz!

      Törlés
  3. Fenébe minden rosszal! Huss!
    Én összeválogatom a hímzőcérnákat és ráteszem a vászonra. Amelyiken jobban mutat azt választom.

    VálaszTörlés
  4. Természetesesen úgy még nem volt, hogy sehogyse legyen, a rossz dolgok pedig azért vannak, hogy kellőképpen tudjuk értékelni a jót❤️
    Szerintem mikor visszatér a jókedved, el tudod dönteni avászon színét is:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése