WORDS 4

.....és más egyéb. Még mindig szeretem hímezni, bár  a rácsos résznek nehezen ment a fejembe a logikája párszor bontottam  mire megvilágosodtam :)

 Díszítő sorokat gondoltam a szélére, ezek az öltés fajták még kísérletek, várom az igazit majd csak szembe jön velem.
     
 Közben egyéb  hímzést is elkezdtem. Anchor készlet a "maia kollection"  Thomas Kinkade Painter of Light téli képet.


 
Bízom benne  karácsonyra elkészül, már a témája végett is. Közben egy  találtam  még egy szívecskét amit ki, kell hímeznem :).....majd mutatom azt is.


Legyen nagyon szép hetetek, ölelek minden erre járót!

Megjegyzések

  1. Wunderschöne Stickereien. Besonders der SAL Words gefällt mir sehr gut. Er sieht so edel aus.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wörter in einer Menge, danke :) Manuela

      Törlés
  2. Dein Words-SAL beeindruckt mich immer wieder. Mir gefällt er am besten von allen muss ich zugeben da das weiß so wundervoll elegant wirkt. Das war einfach eine geniale Idee von dir. Es ist etwas ganz besonderes so wie du es machst.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sandra, ich danke Ihnen für Ihre Worte, nice! Sie bedeuten eine Menge.

      Törlés
  3. Jó ez a fehér, egy színnel is nagyon szép lesz. Most olvastam az előttem szólót, és igaza van, nagyon elegáns. Nagyon pici keresztekkel hímzel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rozy, kedves köszönöm a hozzászólást......és egyáltalán, hogy ránéztél az én hímzésemre örömmel tölt el.

      Törlés
  4. Mennyi gyönyörűség megint! Látom te is szeretsz miniben hímezni :)
    A téli képed is szépen alakul, kitartást hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Manka, véletlen volt a miniben hímzés annyira nem szeretek, mivel nagyon kell figyelni , hogy ne csússzanak össze az x-ek ezen a laza szövésű anyagon. Viszont az anyag megkívánta, mert amúgy túl nagy lett volna sal mérete.

      Törlés
  5. Csini a közös hímzés!
    T. Kinkade képek pedig mind, mind szépek, hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Beáta sietek a T K képpel :)

      Törlés
  6. Úgy látom, jó nagy képbe kezdtél... majd rendszeresen megcsodálom :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése