2016. április 30., szombat

Hónapsoroló JOYFUL WORLD április


  "Adj egy esélyt az új napnak. Hagyd, hogy megmutassa neked a célodat, a feladatodat. Tudod, a reggelek éppen erre jók. Értelmet adnak az életnek a sötétség után."
Dean Ray Koontz

Hajnal jegyében. Sötét vásznon a virradatra szerettem volna utalni a nyuszi már kora reggel elment  répáért a mezőre. Hazafele erdő mellett virág szőnyeges úton ment és találkozott a fákon ugráló mókussal.  Kedvenc évszakom a tavasz, idei április megfelelő volt a számomra minden tekintetben.






  Kelőnap fényében ébredő színesedő, tájat, növényeket. Szeretem az áprilisi tavaszt, szeretem a zsenge zöld füvet, nyílóvirágokat az ébredő természetet a nap melengető sugaraitól, bimbózó fákat. Hajnali harmattól, frissen rügyező, illatozó bokrokat. Tavaszi szellő cirógatását az arcomon, sőt a  keményebb "böjti szeleket is" a tavaszi záporokat, esőzéseket. Ezért raktam a párnácskámba mindenből egy keveset legyen emlékem ezekből a szeretem időjárásból, illatból a nagy melegben, hidegben is.
Próbáltam a hímzést  különlegesen elkészíteni, öltés típusokat kerestem hozzá, hiszen nagyon sok  különböző virág nyílik ebben az évszakban ezzel is a sokszínűséget kifejezni.

                                                   





Elkészült töltött párnácskák.
"A fény nem azt jelzi, hogy nincs már többé éjszaka, de azt igen, hogy hajnalodik, és a sötétség legyőzhető."
Heinrich Fries 
Szép májust, szép hétvégét kívánok!

35 megjegyzés:

  1. Ha ennyire szépet/szépeket látok, ilyenkor sajnálom, hogy nem tudok kézimunkázni. Nem tudnám eldönteni, melyik tetszik a legjobban :) mert mind :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves kyOrsi Köszönöm, még lesz belőle 8 :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett ez a párnácska is!
    Különleges így, sötét vásznon, nagyon jó az ötlet!
    A "kísérő szöveg" pedig külön megragadott :)
    Szép májust Neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Palkó, neked mindig van pár kedves, jó szavad hozzám és a kézimunkáimhoz. köszönöm a figyelmed!

      Törlés
  3. Lovely!
    Suzi

    http://suzi7.blogspot.nl/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a sorozat! Egyik szebb mint a másik! Igazán ötletes a kisérő szöveg is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka, ha már nagyon unom a hímzést akkor a szöveg inspirál.

      Törlés
  5. Bel cuscinetto anche questo! Vederli tutti assieme sono un vero spettacolo. Deliziosi, buona domenica, Mariuccia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mariuccia, così mi piace vedere con i cuscini.

      Törlés
  6. Olyan jól esett olvasni Téged! Örültem a kedves, szép szavaknak!
    Nagyon kellemes mindegyik hímzésed! Tán a jövő héten én is tudok már egy aprócska hímzést készíteni. Nagyon hiányzik! :)
    Neked is nagyon szép májust! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva! Nekem a te szavaid melengetik a szívemet. Gyógyító hímzést varrjál meglátod milyen jól esik majd, ebben a szép időben remélem hamarabb jön a gyógyulás.

      Törlés
  7. Wunderschön dein kleine April Kissen. Auf dem dunkelblauen Stoff kommt der Hase sehr gut zur Geltung. Auch die Zierstiche gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Manuela, nette Worte danke, ich wünsche Ihnen viele schöne Dinge!

      Törlés
  8. Sono bellissimi tutti insieme complimenti

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépet varrtál, igazán különleges ez a kék vászon hozzá!! jól mutat a többi három mellett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anik, aranyos vagy és köszönöm.Valóban jól mutat a vásznon de, meg küzdöttem vele, még a kezdeti időkben vettem és akkor nem tudtam rá varrni. Sokat kellett várni még összemelegedtünk és megtudtuk mutatni a kék vászonnal mire vagyunk együtt képesek.

      Törlés
  10. Fantastisch! Einfach großartig, wie zauberhaft der April auf dem blauen Stoff rüber kommen. Ein echter Lichtlblick. All deine Monats Stickereien zusammen sind traumhaft.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűen mutat a hímzésed a kék vásznon! de igazából nem tudok választani,mert mindegyik hónap szépséges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, én sem tudok választani és még lesz belőle jó pár párnácska végén majd kiderül.

      Törlés
  12. A mindenit! Ez szuper! Sok technika van benne és ez nagyon széppé teszi. Meg a színválasztások is.

    VálaszTörlés
  13. Wow, I really like your April finish for this SAL.
    Choosing a darker fabric, really make the colours stand out, it looks lovely.

    VálaszTörlés
  14. Wunderschön sind die kleinen bestickten Kissen !!!Auf dem dunkelblauen Hintergrund sieht die Stickerei sehr schön aus. Liebe Grüße von Carmen

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jól mutatnak ezek a spec öltések ezen a kék vásznon!
    Nagyon tetszenek a párnák változatosságai!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rita a változatosság gyönyörködtet, közhely de, igaz.

      Törlés
  16. Nagyon aranyosak! Szeretem ezeket a mintákat. Jó látni, hogy mindenki hozzátesz vmit saját magából :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ezért jók a SALok, mert látjuk a hasonlóságot és a különbséget. Köszönöm a hozzászólásod.

      Törlés
  17. Nagyon aranyosak! Szeretem ezeket a mintákat. Jó látni, hogy mindenki hozzátesz vmit saját magából :)

    VálaszTörlés