Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. április 15., péntek

Anyák napi előzetes

Egyszer csak szembetalálkoztam ezzel a mintával és ki kellett hímezni! Minta ugyan egy színnel van, de én színesre vágytam és Barbaral fonalait válogattam hozzá.
 Vintage Bloom, Hare,  August Beauty, Moonlight, Levender, Olive, Pistachio Crem,  Mulberry Crem
Hímzés közben  szembesültem nincs  csak nagyon világos és nagyon sötét zöldem  Barbitól, sőt kék színű fonalam egyáltalán nincs tőle. Sürgősen pótolnom kell!
 
Jól elterveztem, hogyan készítem el a végleges formát a keretet festés után lakkoztam, túl fényes lett így  ledörzsöltem róla a itt ott a lakkot. Végül is a kivitelezéssel is meg vagyok elégedve. 


 Minta(Création chantal Jordan pour Jura Point de croix "Expo 2005")

. Egy másik régebben elkészült hímzésnek is végleges formát adtam, na az kudarc a részemről :( Két napja erőlködöm vele, többször szétszedtem és még mindig  ne az igazi már ennyi idő alatt újra hímeztem volna:( most szárad mert a sok gyötréstől  beiszkolódott, nem tudom mi lesz belőle.
Reggel ez a virágszőnyeg fogadott.
Meggyfa virág és diófa barka ....és a picikénk.
Virágos hétvégét kívánok!

32 megjegyzés:

  1. Ein ganz bezauberndes Herz in sehr schönen Farben.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Színes világ, színes az életem.
      Kedves Manuela
      World Color, Farbe meines Lebens.
      Liebe Manuela

      Törlés
  2. Nagyon jó lett színesben a szivecske!

    VálaszTörlés
  3. Erre nem lehet mást írni: meseszép!!! finom részletek, harmonikus színek, nagyon-nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon iparkodtam, hogy harmonikus legyen :)

      Törlés
  4. Azta!!!Ez meseszép!!! fantasztikus lett!!!!!! Fonalból sosincs elég... nekünk se, senkinek se... ne aggódj... :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fonal, igen abból sosem elég és mindig pótolni kell. Köszönöm!

      Törlés
  5. Igazán szép, igényes munka! Biztosan nagy örömet fogsz szerezni vele! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen bízom én is abban, hogy örömmel veszi át.

      Törlés
  6. Gyönyörűségesen szép lett ez a szív! Szíved-lelked benne van, látszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Palkó... és a szeretetem.

      Törlés
  7. Dein Herz ist fantastisch!!! Die Farben und das Muster harmonieren so wundervoll, ich mag die Garne von Barbara ja auch so gern..lächel..
    Besonders die Verarbeitung ist spitze. Großartig!
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Sandra Vergnügen für die Wahl zu erklären :) schönes Wochenende! Juci

      Törlés
  8. Nagyon szép lett a szívecskéd!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a hímzés és a kivitelezés egyaránt!

    VálaszTörlés
  10. Lassacskán ideérek én is Hozzád! :) Mesebelien szép lett ez a munkád is!

    VálaszTörlés
  11. Drága Éva Jól esik minden szó amit írtál.

    VálaszTörlés
  12. Hihetetlenül szépséges lett! Remek lett a végső formája is,nagyon tetszik! Szívvel, szeretettel készült, látszik rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen kedves így igaz és még a lelkesedés is rásegített.

      Törlés
  13. Hihetetlenül szépséges lett! Remek lett a végső formája is,nagyon tetszik! Szívvel, szeretettel készült, látszik rajta.

    VálaszTörlés
  14. Tökéletes a szív! Mindenestől ragyogó!

    VálaszTörlés
  15. Очень красиво!!! Прекрасно!!!

    VálaszTörlés
  16. Un fort joli coeur. C'est magnifique.
    Merci de ton passage sur mon blog et de ton petit mot qui m'a fait très plaisir.
    Christel
    http://toilesetfils.blogspot.fr

    VálaszTörlés
  17. Szépséges lett....gyönyörű színek, elegans befejezés!

    VálaszTörlés