WORDS 3

Közös hímzés folytatódik.  Egyetlen probléma van vele mire belelendültem abba kellet hagyni. Nem volt több hímezni való rajta de jól van ez így. Nagy lelkesedéssel vártam ezt a rész és a soron következőt is.  a várakozás számomra  kellemesen izgalmas. Akkora feladatot ad amit egy szuszra szívvel örömmel kell végre hajtani.


                                       


Közben másik hímzést is kézbe vettem, ajándékba szántam  elkészült és hamarosan átadom. Kis Dimension készlet.


 Hasznos ha fotózzuk a kész  varrományt, most jöttem rá egy szemet kihagytam a madár papa vagy mama szárnyán, most pótolnom kell. Még az utolsó símítások vannak hátra rajta, beragasztani a keretbe és filcet rakni a hátoldalára.

Remélem hamarosan tavasz lesz de, legalább  nem esik már sok eső, kisüt kicsit a nap. Kívánok tavaszi napfényes nőnapot!
 Lenvirágból képeslap  készült, kinyitás után még apró kincseket is lehet benne rejtegetni :) oldalt nyitott bélelt zsákocska lett belőle.


Megjegyzések

  1. Azta, micsoda termékeny időszak ! Nagyon tetszik mind !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Ágikám kedves, ezért jó ha, kedvünk és időnk engedi hímezni mert egyszer csak jönnek az alkalmas időpontok és lehet ajándékozni:) természetesen készre varrni is. Nekem például a képeslap készre varrása több időt vett el mint a kihímzése. :)

      Törlés
  2. Mennyi szép hímzés! A SAL nagyon tetszik - annyira gyönyörű a nyers alapon a fehér ... nagyon szeretem ezt a kombinációt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Manka kedvesem, vannak színkombinációk amivel nem lehet mellé fogni. Ezek közé tartozik az "örök fehér" bármivel kombinálva, főleg egy sötétebbel, szerintem ezt már te tudod, hiszen gyönyörűségek kerülnek ki a kezeid közöl.

      Törlés
  3. Wunderschöne Stickereien, dein SAL Words wird sehr edel.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Manuela, nette Worte, und danke auch an mir sah!

      Törlés
  4. Wieder bin ich entzückt von deinem weißen Words. Es sieht wunderschön und edel aus. Die Vogelfamilie ist so süß und rührend.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  5. Még mindig gyönyörűek a hímzéseid! :)
    És mekkora ötlet a "tasakos" képeslap!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Palkó kedvesem! Két mondatodtól már sokkal jobb a napom :)

      Törlés
  6. A madárkák nagyon aranyosak! Meg minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Beáta Madarak nagy kedvencek, többi meg jön magától.

      Törlés
  7. Ciao, ti ringrazio della visita che ricambio con piacere e ti faccio tanti complimenti per i tuoi lavori!
    Un saluto.
    Annarita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annarita vi ringrazio per le gentili parole! Juci

      Törlés
  8. A himzéseid gyönyörűek... akár a képeslapos, akár a MADARAS...Hiába szívem csücske...és azok a konturok... megadják az egész hímzés szépségét...Mielőtt kimaradna.... a közös hímzés... még mindig csipkés... és tetszik... Én most álltam neki... egyre jobban tetszik ez a változat...és ezért most kicsit szégyellem is magam, pedig a magyar változatért külön dolgoztak a lányok... de történjen akármi befejezem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vera, először is köszönöm a bejegyzést! Mint írtam szeretek kontúrozni egy, egy minta ami úgy van tervezve a kontúrral elveszne nélküle. Közös hímzésünk pedig nagyon jó! Szerintem ez a szürke anyag kiabált a fehér fonálért mással nem mutatna.

      Törlés
  9. Gyönyörű a SAL-od, mint egy csipke! A madárkásod is helyes, hű, de mérges tudok lenni, ha csak egy-egy szemért kell befűzzek! :o) A lenvirág meg az az egyszerű és mégis nagyszerű - kategória!

    Köszi a kedves hozzászólásodért, majd írok egy kertes posztot, mert bizony beindult a kertezés is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése