Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. március 27., vasárnap

Megérkezett a nyuszi

Ilyen picik, de szeretettel készültek.

 Hímzett nyuszival, mikor elkészültem és megmutattam a páromnak, hasát fogta úgy nevetett :) nagyon picinek találta. Szerényen megjegyezte, régebben normális méretű hímzéseket varrtam ezt nagyon kicsinek  látja. Így hozzá kezdtem egy nagyobb méretű kép varrásához, de azt még nem tudom mutatni, mivel  nem lehet kinézni semmit belőle.
Ezeket a nyuszikat nagyon jó volt készíteni, alig tudtam leállni. Tovább tartott az  ki és bepakolás mint a varrás maga a töltést is beszámítva.
Szép időt kérnék a  holnapi napra...... természetesen sok locsolkodót, már aki szeretné annak.

A gerlemadár is megmosdik e napon, 
Meglocsollak téged, gyönyörű galambom! 
Szerencsés jó reggelt kívánok e házra, 
Én is mint egy holló, jöttem a munkába. 
Láttam és találtam egy szép virágszálra, 
Engedelmet kérek meglocsolására.

16 megjegyzés:

  1. Tündériek a díszeid!
    Érezd jól magad az Ünnepek alatt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jó kívánságot kedves Beáta.

      Törlés
  2. Tündériek a nyuszijaid ! :-)
    Jó időt, és kellemes ünnepet kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, bár teljesülne minden kívánságod, különösen jól esne az időjárásra vonatkozó :)

      Törlés
  3. Niedlich, dein gesticktes Osterhäschen.
    Frohe Ostern und liebe Grüße, Manuela

    VálaszTörlés
  4. So hübsch dein gesticktes Osterei aber auch die Häschen sind sehr süß. Hervorragende Arbeiten!
    Ich wünsche dir einen entspannten und schönen Ostermontag
    Ganz liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édesek a varrott nyuszik, és a tojásos is nagyon tetszik!
    Mondd meg a párodnak, hogy minél kisebb, annál munkásabb! Úgyhogy csak ne nevessen!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedvesen mondta :) nem rosszindulatból!

      Törlés
  6. Tüneményeseket készítettél!!!! Szorgos vagy.:)

    VálaszTörlés
  7. Pedig az a kicsi nyuszi annyira kedves! szerintem meg éppen azért különleges, mert kicsi és bájos :)
    A többi nyuszi meg olyan jó kis tavasz érzést ad, ha ránézek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen kyOrsi jól látod bájosan nyújtja át a virágszálat, hiszen ezért varrtam ki. Többihez pedig próbáltam tavaszias anyagot összeszedni csak, tavaly már a zöldekből varrtam nyuszit na nem ilyen kicsiket, mert most a boritékolhatóság volt a lényeg.

      Törlés
  8. Pici nyuszi ♥ és a többi is nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés