Képeslap csere-bere Kaptam, adtam

Zsófitól kaptam Romániából, számomra  új technikával készült  3d-s képeslapot.

Igazán egyik képen sem  látszik de, az a színes, virágos, madáretetős rész kiemelkedik az alaplapból. Szerintem ő maga rajzolta a tavaszi kert részletet Annyira szép és különleges köszönöm, Zsófi, a kedves jókívánságaidat is!

 Következőt pedig én küldtem Mónikának  a pici nyuszi kíséretében.
 Természetesen maradtam a x-szemes hímzésnél :)
Jó volt ez a játék, köszönöm Barbara a szervezést!


Ma Nagypéntek

Megjegyzések

  1. Was ein süßes Schaf. Es ist so niedlich wie es über den Rand schaut mit seinem lockigen Fell. Wundervoll!
    Wünsche dir ein gesegnetes Osterfest
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  2. Szépek! Nagyon édes a barika, ahogy ott kukucskál :)
    Áldott, szép húsvéti ünnepeket kívánok !

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek a képeslapok! A nyuszi is aranyos!
    Áldott, szép Húsvétot Neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden küldött és kapott képeslap csodás, benne van a készítőjük szeretete.
      Kedves Palko Köszönöm és kívánok minden jót neked is!

      Törlés
  4. Mind az adott, mind pedig a kapott képeslapod nagyszerű!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lapok! :-) A nyuszi is cuki. :-)
    Áldott húsvéti ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Cat, neked is szép ünnepet kívánok kedvesem!

      Törlés
  6. Nagyon köszönöm itt is a képeslapot és a kis meglepit hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Móni. szíves, örömest készítettem!

      Törlés

Megjegyzés küldése