Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. március 31., csütörtök

Hónap soroló JOYFUL WORLD 3

Március, kihímezve, párnácskának megvarrva és megtöltve. Számomra  márciusi időjárás nagyon lehangoló volt, így ibolya virággal töltöttem meg. Kétszer is szedtem és egész soknak tűnt, úgy frissen de, szárítva már meg kellett pótolnom "ezzel, azzal"
 Nagyböjtöt több, kevesebb sikerrel tartottam, raktam így aztán bele jót is és kevésbé jót is. Nem csak az evésre gondolok hanem a mindennapi teendőkre, mikor a kezembe fogom talán  a mértékletességre nevel. Nagy események történtek velem  ebben a hónapban régen és ma is. Első szülöttem,  valamikor nagyon régen ebben a hónapban született és jó volt visszaemlékezni rá  az ismeretlen csodára ami  lassan a mindennapjaikká vált.  Mai napom is olyan csoda, ami csak egyszer fordul elő az ember életében. Az érzést ami még bennem kavarog azt is jól beletömködtem, mert a gondolata is olyan nagyon jó!

 Jól összeszáradt az ibolyavirág és az illata sem olyan intenzív, csak  nyomokban található benne :)
 ..... és akkor lássuk azt a párnát!Apró virágos anyaggal  és kis pöttyössel  körbe varrva  20-as Aidán egyszállal a megadott színekkel hímezve, kimondottan jó volt a böködős része
 Ide a hátoldala varrására még kellene segítség valami jó zárórésznek. Mivel a szárított virágot tüllbe rakva tettem bele  cserélhető megoldásként  valami egyszerűbb gombos megoldás kellene, de azt nem tudom hogyan kell  megcsinálni.
 Együtt a három elkészült, természetes fénynél sokkal jobbak a színek és látom a kék pöttyös anyag egészen más színű, mint a tó, pedig benn a lakásban szinte ugyan olyan színnek láttam.
Belőle jövőre lesz tojás dísz.
 közelebbről minta innen.
 Még ibolya, mert szép.
Tavaszias  áprilisi napokat kívánok!

17 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Bellissimi i cuscini che hai cucito ,gli schemi di snowflowers sono molto belli .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Campioni di charme cucire bene, grazie!

      Törlés
  3. El nézve, nem csodálom, hogy nekem is tetszik ez a sorozat... Aranyosak... szépek...Még sosem szedtem ennyi ibolyát... persze... ha lehetne állva szedni, lehet hogy nekiállnék...
    Egyébként patenttal is megoldható a hátulja...
    Édes lett a nyuszkó... milyen előrelátó vagy... a jövő évet illetőleg, de igaz...jó lesz jövőre...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még én sem szedtem egy csokornál több ibolyát de egy párnácskáért mindent :) Patentot és gombot gondoltam én is csak, hogyan kell elkészíteni ezt nem tudom. Örülök, hogy erre jártál!

      Törlés
  4. Kíváncsian vártam, hogy mivel tömöd tele, de erre nem gondoltam :) Nagyon tetszik ♥
    A hátoldalához egy ötlet: ha átfedésben lenne, akkor nem kellene varrni rá semmit, viszont több anyag kellene...
    Napsütéses napokat !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leki-Rita köszönöm a kíváncsiságod, mert érdekel :) remélem futja ötletből még az elkövetkező hónapokra is. Lehet megunom hímezni de a töltő anyag majd lendületet ad. Egyszerűen kivitelezhető ötletet adtál a párnához. Van az úgy, hogy a kézenfekvő dolgokat nem látjuk pedig az orrunk előtt vannak. Használni fogom.

      Törlés
  5. Ganz bezaubernd die März Stickerei und das kleine Häschen ist goldig.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Grüße Manuela Manuela Sehr froh, dass die Kommentare sind. Juci

      Törlés
  6. Very pretty update on the SAL :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett ez a párnácska is! És a nyuszkó is aranyos :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon különleges tömőanyagokat használsz te ezekhez a párnácskákhoz... és a párnácskák meg nagyon szépek.. várom a többit is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Manka, így próbálom különlegessé, egyedivé tenni. :)

      Törlés
  9. Deine ersten drei Monate zu bewundern hat mir jetzt wieder viel Freude gemacht. Es ist interessant zu sehen wie du sie füllst, ich mache das immer ganz anders aber mal sehen ob ich auch mal deine Technik ausprobiere. Alle drei Stickereien sind großartig und mir gefällt es das sie auch so unterschiedlich verarbeitet sind wie meine.
    Ich grüße dich herzlich
    Deine Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neben vielen der gleichen Muster, ähnlich wie Sandra und eigene Stickerei Juci :) Ich bin die gemeinsame Sal froh. liebe Juci

      Törlés