Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. február 7., vasárnap

WORDS 2

Palkónál jelentkeztem rá saját tervei alapján készítette a mintát és ha kihímezzük, majd fotót küldünk róla akkor a megadott időpontban küldi a mintát. Elkészültem a második részlettel.
 Ágitól van az alapanyag szürke gyöngyvászon, mivel vastag szövésű így egy szálra két szál fonallal varrom.  Sokáig gondolkodtam a színeken de, maradtam a fehérnél. Végére majd kiderül jó az ötlet vagy nem.
 Kegyelemesen nyílnak a tulipánjaim. Reményeim szerint hamarosan tavaszodik.
Közben egy ismerősöm kedvében szeretnék járni, ezért az általa tervezett közös hímzésbe is beneveztem, az egy nagyobb minta. A látványos rész még sokára lesz, megmutatom azt a haladásom, sokat nem lehet kinézni belőle 1-2 mintalap után , többet lehet látni rajta.

19 megjegyzés:

  1. Szerintem tiszta fehérben is nagyon szép lesz! :) - már nálam is nyílnak a tulik :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Fehérben is mutat :)

      Törlés
    2. szerintem is nagyon szép... sőt, mikor megláttam, az első pillanatban inkább csipkének tűnt mint hímzésnek...

      Törlés
    3. Célom a "csipkeszerűség" volt csak nem akartam leírni ne adjam a kézenfekvőt. Gondoltam a végére majd kiderül de, nem sokat kellett várnom ráéreztél, kedves Vera :)

      Törlés
  2. Sehr elegant sieht es aus. Es ist bestimmt sehr anstrengend auf dem dunklen Untergrund zu sticken, gutes Training für die Augen..lächel..
    Wunderschön!!!
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Sandra! Danke für den Kommentar. schön Montag! Juci

      Törlés
  3. Happy that i found you.
    Nice greetings from austria your new follower
    Kuni

    VálaszTörlés
  4. Happy that i found you.
    Nice greetings from austria your new follower
    Kuni

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Lieber Kuni, begrüßen neue Anhänger :) Ich werde dich zu mögen. Juci

      Törlés
  5. De szép! Tényleg csipkeszerűnek tűnik! :) Össze kell szednem magam, és elkezdenem hímezni! Olyan szépeket hímzel, öröm nézni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva kedvesem, neked most, elsősorban magaddal kell törődni. Viszont a hímzés ha okosan van választva szerintem, terápia! Szívvel, szeretettel válassz valami apróságot és gyógyító terápia lesz a végére.

      Törlés
  6. Ez a változat különösen tetszik. Talán mert más, mint a többi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Beáta! Nem rossz néha "másnak" lenni ugye?

      Törlés
  7. Dein SAL von Palko wird wunderschön. Es sieht jetzt schon sehr edel aus.
    Du hast einen sehr schönen Blog.
    Viele liebe Grüße Manuela, deine neue Followerin.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Manuela, ich bin froh, mich zu begrüßen. Ich habe schon lange die schönen Stickereien bewundern worden! wir Juci

      Törlés
  8. A szürkéskéken a fehér naná hogy szép! Harmadik verzió amit látok és remek!
    A nagy minta nagyon izgalmas.

    VálaszTörlés
  9. Beáta a pinteresten már vagy 100 fenn van és mind gyönyörű! Nagyminta....... már nem olyan jó ötlet mint, először gondoltam.

    VálaszTörlés