Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. január 4., hétfő

Úgy kezdődött.....

van egy félbe maradt hímzésem. Elmúlt esztendő utolsó napjaiban elterveztem, befejezem. Két napig szorgalmasan böködtem, ám a harmadik napon nem haladtam semerre vele, egyszerűen még a mintaívről átnéztem a vászonra elfelejtettem az öltések helyét :(  így feladtam ( pedig a családnak nagyon tetszik). Gyorsan  keresnem kellett egy kedvemre valót amivel haladni is tudok. Nem nagy mintát olyat ami egy határidő napló borítójára elfér.Gépemen van egy mappa oda szoktam elrakni a nekem tetsző mintákat és megtaláltam

Hímzés közben tudatosult bennem ehhez kicsi az én könyvecském, így kiválasztottam egy motívumot  az került felhasználásra. Még sem kezdhetem az új év első munkanapját határidőnapló borító nélkül :)




Szerelem hímzés lett belőle annyira szépek ezek a  levelek a virágok egyszóval minden tetszik rajta most csak egy színnel hímezem  de vannak terveim színes változatra is.Végleges forma várat magára, egyszer majd eljön annak is az ideje addig is bököm mert imádom.



22 megjegyzés:

  1. Szép lett a határidő naplód ! Én arra jöttem rá, csak "szerelemhímzéseket" érdemes készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági köszönöm, így igaz azokat kell készíteni mert abban repül a tű. Baj az vele nem lehet tudni a kezdéskor, hogy ez nem szeretem hímzés lesz és ha már elkezdtem sőt, a felénél tartok csak be kéne fejezni......egyszer.

      Törlés
  2. ♥ Szépséges... ez nálam is szerelemhímzés lenne... annyira gyönyörű ez a tulis minta... Hol lehet ezt a mintát megtalálni?

    VálaszTörlés
  3. szépségesen hoztad össze a mintát, a színeket, a csipkedíszt a borítódon! Csupa harmónia :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm KyOrsi a második mondatodtól elolvadtam :)

      Törlés
  4. Nagyon nagyon tetszik! Kedvemre való a szín és a minta is! Tényleg nem lehet határidő napló nélkül meglenni!:))) Én mindent elfeledek már, így nekem is van! Lehet készítek egy kis hímzést rá én is! jó, hogy inspirálódhattam Nálad!
    Szép hetet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva köszönöm :) így tudunk egymásnak segíteni, én nálad töltődtem fel. Dió levéllel festettem a fonalat, kis bútor vászon maradékra varrtam, természetesen az elmaradhatatlan csipke is kellet rá, nekem. Talán kicsit csicsás de, ez vagyok én.

      Törlés
    2. Én is rajongok a csipkékért, ha lehet rakok mindenhova :) Igen, és nagyon szeretek Nálad lenni ! :)
      Köszönöm!

      Törlés
  5. Nekem nincs határidőnaplóm,/de máshova is szuper lenne/ de ez gyönyörű borító..nekem is van rózsás anyagom... ez a minta és az összeállítás... szuper..Sosem szerettem a csipkét, de mostanában egyre több kézimunkámnál jelenik meg már nálam is.....
    Egyáltalán nem csicsás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vera a megerősítést, hogy nem csicsás:) Mivel nehezen megy az összeállító varrás sokszor azért kell mert ápol és eltakar, nem utolsó sorban pedig szép! Rózsás anyagból pedig van több színben és mintában. Jó érzés össze válogatni az egymáshoz számomra passzoló anyagokat, csipkéket, hímzéseket.......és megmutatni. Természetesen csak azoknak akiket érdekel.

      Törlés
  6. Nekem nincs határidőnaplóm,/de máshova is szuper lenne/ de ez gyönyörű borító..nekem is van rózsás anyagom... ez a minta és az összeállítás... szuper..Sosem szerettem a csipkét, de mostanában egyre több kézimunkámnál jelenik meg már nálam is.....
    Egyáltalán nem csicsás...

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szép ez a minta! Szuper lett a naplód! :)

    VálaszTörlés
  8. Szép ez a minta, jól leírtad hogy : "keresnem kellett valamit , amivel haladni is tudok". Én is sokszor vagyok így... Van amit jól esik bökni, és van amit kevésbé... én se tudnám megmagyarázni, hogy miért van ez így, hiszen x ez is, meg az is... ki érti ezt...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. X-szemes hímzésrejtelmei, mélységek és magasságok, nem kell érteni csak csinálni amíg jól esik.

      Törlés
  9. Örülök, hogy szeretnél jelentkezni a SAL-ra, de kérlek, írj nekem mailt a palkolap@gmail.comra! Köszi!

    VálaszTörlés
  10. Szép ez a minta, s igazán jó színt választottál hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, unikat a hozzászólást, szeretek a színekkel Játszani :)

      Törlés