Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. január 11., hétfő

Szív

most már látom. Mikor levettem a rámáról abban a pillanatban  láttam meg ez egy szív minta és lehet RP tervezés de, ebben nem vagyok biztos.

Azt  tudom  nyári táskát szeretnék belőle, már anyagom is megvan hozzá az alatta levő.   Szabásmintát kellene megszereznem.
 Közben apróságot is hímeztem.
Kitűző alapra megy, egy nem látott ismerősömmel találkozom a hétvégén, remélem erről felismer :) ha,ha. Segítségem is akadt.
Egy pillanatra hagytam ott  és  megkaparintotta! Szerencsére volt a közelben fényképező, így sikerült  megörökíteni.

17 megjegyzés:

  1. Megtaláltam :) http://www.casacenina.it/renato-parolin/tulipe-tulipano.html ♥
    Az utolsó kép ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Milyen ügyes segítőd van!Nagyon jó lett..kiváncsi leszek hogy végzi.. milyen lesz készen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vera remélem nem a fiók mélyén végzi, mint sok más.

      Törlés
  3. hűűű, nagyon várom a táskád! ez tényleg igazi nyári lesz, a mintás vászon és a virág motívum miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várom Orsi, mert kemény feladat lesz.

      Törlés
  4. A hímzésed asszisztens annyira aranyos♥♥♥ A szív úgy néz ki, csodálatos!

    VálaszTörlés
  5. "megkaparintotta." :))))) Az én unokalánykám is, mi együtt hímzünk,ha nálam vannak. Van egy kis hímzőrámám és tanítgatom,egyenlőre a le és föl öltésre.,hogy ne gabalyodjon össze..)

    VálaszTörlés
  6. Látod fel sem tűnt, :) tájszólással beszélek van sok hasonlókifejezés a napi beszédünkben nekem nem furcsa. Ő még kicsi ahhoz, hogy tűt adjak a kezébe, elismerem pár öltést már kikövetel az ölembe ülve. egyenlőre még megelégszik ennyivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen tájszólásra gondolsz? Ezt a kifejezést én is így használom.Azon mosolyogtam,hogy milyen édes a kicsi lány! Mennyi idős?

      Törlés
    2. Nem evel inkább Ével beszélünk, sok kifejezés használok amin még a férjem is mosolyog.

      Törlés
  7. Ez bizony szív, és milyen gyönyörű!!! Szuper lesz a táskád!
    A kis-kisegítő is aranyos :)

    VálaszTörlés
  8. Eine feine Stickerei, mir gefällt das Design und die Farbe für das Design sehr,
    bin gespannt auf die weitere Verarbeitung ! Liebe Grüße von Carmen

    VálaszTörlés
  9. Nagyon koncentrál a kis drága! Jó, hogy a közelben volt a gép!
    Nekem is van a nagy fiamról egy kedves kis történetünk,(Erről a képről most eszembe jutott) amit gyakran emlegetünk, ha olyat csinálunk, amit "tudni vélünk". 3 éves lehetett, amikor csak ült és nézte ahogy én kötöttem. Egyszer csak megszólalt, hogy "Anya, én már tudok kötni!" Kicsi kezeivel meg is mutatta a mozdulatokat, hogy hogyan kell.
    Tündéri kis manó! Milyen jól áll neki a "hímzés"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívünk, lelkünk olvad a hasonló történetektől, milyen jó rá gondolni is :) Köszönöm a jelölést és hozzászólást mancoka!

      Törlés