Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2016. január 24., vasárnap

ABC

Még tavaly beleszerettem klasszikus "Toille de Jouy" betűkbe ahogyan Sandránál először megláttam. Azonnal tudtam, hamarosan nálam is készül belőle  pár darab.

Hátoldalát,  díszítve varrtam.
"Báránykámnak"  apró kincsek tárolására, zsebbe most ollót raktam, de nem erre szántam. Hajtincs vagy kihullott fogacskák  megőrzésére. ( Medál  lett az apró önarcképemből.)

Kontúr előtt és után, látszik a külömbség :)









Szép jövő hetet!
                                                                                                                                               






28 megjegyzés:

  1. Jujj, nagyon szép lett! Tetszik ez a betű típus! Nagyon ügyes vagy! A kontúr gyönyörűen kiemeli a mintát . :)
    Szép jövő hetet Neked!

    VálaszTörlés
  2. wow!!! nagyon szépet alkottál!!!!! Nem csak a hímzés, de a varrás is szuper! És tényleg a kontúr a "lelke"
    ( a megbújó ollócskádat nem tudom szó nélkül hagyni.... Nagyon jóóóóó!!! ilyen IS kell!!! :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikó kedves, neked is köszönöm :) Ugye a kontúr szeretők táborát erősítjük. Réges, régi pici ollócska, nem akartam nagyobbal takarni Most néztem utána az ollónak és ahol vettem már nem lehet kapni :(

      Törlés
  3. Nagyon szép mind a kettő munkád :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági, milyen figyelmes vagy! :)

      Törlés
  4. Nagyon meghatározó a kontúr, olyan szépen kiemeli a mintát. Azt már mondanom sem kell, szépséges az alkotásod :))

    VálaszTörlés
  5. Orsi köszönöm, hogy figyelemmel kísérsz!

    VálaszTörlés
  6. Szép a hímzés, de a kontúr teljesen megváltoztatja... gyönyörű...Már nézegettem Sandránál, milyen szépek ezek a minták...Végső forma is jó lett!Szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vera! Ezért szeretem a kontúrozást, mert életet ad a hímzésnek.

      Törlés
  7. Wow" Ez csodaszép lett!
    És az a kis medál...! Annyira aranyos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Palkó kedves vagy, "aranyos" medál kicsit hasonlít :)

      Törlés
  8. Dein "L" ist fantastisch geworden, das L hatte ich bisher noch nicht gestickt. So süß mit der Windmühle, großartig. Auch wie du es verarbeitet hast gefällt mir richtig gut, die Idee muss ich mir merken. Ich freue mich das ich dich inspirieren konnte und du auch so viel Freude an diesem ABC hast.
    Mit den liebsten Grüßen für Dich
    Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sandra Art übergeben Blogs und inspirieren sich gegenseitig Juci Willkommen

      Törlés
  9. Csodaszép!!! Engem meg te fertőztél meg most! Rögtön megszületett az elhatározás, hogy hová is fogom felhasználni. Most készülök a kicsi fiam XXX. szülinapjára, egy "scrapbook" albumot készítek neki, és annak a borítójára fogom a monogramját meghímezni.
    Örülök, hogy rád találtam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves mancoka, bizony megfertőzzük egymást, mitöb stílust tanulunk, kicsit szeretünk, utatmutatunk és még sorolhatnám mindenütt ragad ránk valami ahol szeretünk körül nézni.

      Törlés
  10. Emelem kalapom! nem tudok ilyen bonyolult mintákat hímezni.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka hidd el nem bonyolult ez a minta. Én meg a te ízlésvilágod előtt emelem a kalapom...és a fotóid, madaraid :)

      Törlés
  11. Nagyon szép kis mintát választottál, s aranyos kis zsebes párnácskát kreáltál belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) valójában nem párna egy laposabb valami, nem tudnám meghatározni mi is, csak a zsebes oldalára egy réteggel több vatelint sikerült raknom.

      Törlés
  12. Molto bello sia il ricamo sia il lavoro confezionato! Il colore mi piace moltissimo e anche il tessuto che hai usato. Un caro saluto, Mariuccia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mariuccia, ho cercato di abbinare bene il tessuto. Buon giorno mia cara!

      Törlés