Mikulásra

Csajos zacskót szerettem volna a csoki csomagnak. Kevés csipkét varrtam a virágos vászonra ez  pont a varró képességemet tükrözi.
 Aida szalagra hímeztem ezt a kis Unisona mintát olyan bájosan egyszerűnek találtam. Egyforma és mégis különböző mikulás figurák.
Karácsonyi meglepetés játékban is részt veszek, oda is hímzés készül.

Megjegyzések

  1. Kedves minták, a kivitelezés csúcs!

    VálaszTörlés
  2. Wunderschön! Dein rotes Beutelchen mit den den süßen Weihnachtsmännern und dann noch die hübsche Borte oben als Abschluss. Gefällt mir sehr, sehr gut!
    Wünsche dir noch eine schöne Adventszeit
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Sandra Vielen Dank für Ihren Besuch, ich wünsche Ihnen eine schöne Vorbereitung auf Weihnachten!

      Törlés
  3. Nincs ott semmi baj a varrás tudományoddal, hisz tökéletes rajta az a kis csipke. A hímzésedről meg az jutott eszembe: a kevesebb - több :) ez így pont jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves kyOrsi köszönöm a bátorító szavakat,azért van szemem nekem is.

      Törlés
  4. Csini darab lett.. nekem ilyenkor mindig aggályaim vannak... mert az ajándék kikerül a zacsiból, a himzés meg kitudja... a munkámat sajnálnám ilyenkor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idegennek én sem adok, kézzel készített apróságot. Nagyot talán azt a méreténél fogva megbecsülik. Ez a darab itt maradt a családban és én szemmel tartom :) Köszönöm a látogatásod!

      Törlés
  5. Csini darab lett.. nekem ilyenkor mindig aggályaim vannak... mert az ajándék kikerül a zacsiból, a himzés meg kitudja... a munkámat sajnálnám ilyenkor...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis zsákocska lett! Nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Julianna!
    Be szoktam nézni itt is a blogodra,nagyon tetszenek a munkáid,gratulálok.
    aMegkaptam a képeslapot,itt is megköszönöm.
    Gyönyörű,finom,aprólékos munka.

    Amit kérdeznék,hogy azt az ibolyacsokros hímzésmintát,amit a blog fejlécén látok,hol lehet beszerezni?
    Annyira tetszik,már régóta szemezgetek vele.
    Anyukámnak hímezném ki.
    Ha tudsz valami lelőhelyet,szívesen fogadom,előre is köszönöm,

    Judith

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése