2015. december 19., szombat

Képeslapot küldtem

Karácsonyi játékra jelentkeztem Barbaralnál. Nekem rá esett a választásom, mert olyan vidám. első ránézésre mindjárt mosolyognom kellett a szeretet ünnepére úgy  gondoltam, megfelelő.

Remélem fehér karácsonyunk lesz  és tudunk hóembert építeni, ilyen jókedvűt és közben mi is jól érezzük magunkat.
Az én ajándékozottam Judith, már megérkezett hozzá és tetszett neki :)


 Nagyon jó volt készíteni az öröm és izgatottság keveréke kellemes, bizsergetős, jó érzéssel és várakozással töltött el. 
Hasonló jó érzéseket kívánok az ünnepi készülődéshez minden erre tévedőnek!

15 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki a hóembered, jót választottál!
    Köszi az ötleted a képeslapom helyrehozatalára!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucus, remélem használhat az ötlet!

      Törlés
  2. Szép a képeslapod! Én is kaptam, én ugyan nem játszottam, de nagyon örülök neki!
    Bizonyára A Te képeslapodnak is valaki nagyon örült!
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Szép a képeslapod! Én is kaptam, én ugyan nem játszottam, de nagyon örülök neki!
    Bizonyára A Te képeslapodnak is valaki nagyon örült!
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vera neked is köszönöm, jól mondod bizonyára valaki örül neki mint te a tiednek.

      Törlés
  4. Deine Schneemann-Karte ist wunderschön geworden. Ein süßer, kugeliger Kerl. Auch wenn der Schnee sich dieses Jahr wohl nicht blicken lässt so hat man wenigstens seine Freude auf einer Karte. Das ist toll.
    Wünsche dir alles Liebe zum Weihnachtsfest
    Herzlichst Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Sandra! Ohne Schnee Urlaub Feier, können Sie Weihnachten fröhlich!
      wir Juci

      Törlés
  5. so ein lieber Schneemann !! und eine tolle Kreuzstich Arbeit.
    Liebe Grüße von Carmen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Carmen froh über Ihre Ansichten, danke!

      Törlés
  6. Tényleg nagyon vidám képeslap lett! :) Nem csodálom, hogy tetszik a címzettnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Palkó jó érzéssel tölt el, hogy benéztél :)

      Törlés
  7. Gyönyörű lett ez a képeslap!!!!! nagyon tetszik!!!! Kellemes Ünnepeket!!!!

    VálaszTörlés
  8. A very Merry Christmas and a happy and creative 2016! Sunny greetings from New Orleans, Alice

    VálaszTörlés