Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. december 26., szombat

Csillagszóró angyalka

Nálunk ő szórta  a karácsonyi csillagot.


"Angyalcsillag fönn az Égről ragyogóan tündököl
Egyszerűen tiszta fényben Szeretettel üdvözöl.
Sugarai melengetik Éltetik a Szíveket,
Kis szikrái feltöltik a legyengülő Lelkeket."

Egyre jobban sikerül a készre varrás, azért van mit gyakorolnom.  Doboznyi gombjaim közül nehezen találtam kedvemre valót. Ezekből a csillag alakúakból elhasználtam  a teljes készletem, beszerző körútra kell mennem hamarosan. Utána gondolva  karácsonyi anyagokat sem találtam  itthon, de  ezek a kis virágosak egészen jók.
Szép angyalos karácsony estét kívánok!

8 megjegyzés:

  1. Bájos ez az angyalka nagyon,. és szerintem tökéletesen harmonikusan válogattál össze minden kiegészítőt! Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Palkó, köszönöm az angyalkám nevében :)......azért nem kicsi készletem van itthon hasonló kézimunka kellékekből :)

      Törlés
  2. tündérke, virágos angyalka, így szép, ahogy van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elmúlt karácsony így akár tündérke is lehet:)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Sokszor nehéz a választás, sokat el lehet szöszmötölni a gombok között. A csillogós anyagot azóta sem találtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a legrosszabb a szöszmötölésben, mikor a végén nem tetszik a kész darab, de szerintem a gombokkal fel lehet dobni, még ápol és eltakar :)
      http://xszemesbolt.hu/termek/csillogo_rozsaszin_cashel_-_70.html
      http://xszemesbolt.hu/termek/bezs_arany_szallal_szott_14_ct_-_110_cm.html
      http://xszemesbolt.hu/termek/csillogos_aida__zweigart_110_cm.html
      Ezeket találtam megéri szétnézni.
      Örülök, hogy benéztél :)

      Törlés