Angyalok

Sokat gondolkodtam kirakjam, ne rakjam a blogra, nem teljesen úgy sikerültek ahogyan elképzeltem.
Pedig első ránézésre szerelem volt a kis angyalka minta. Megfelelőnek találtam egy medál díszítésére pár öltés és már jó is. Baj az volt kicsi lyukú vászonra kellett varrnom, no ennyit azért megcsinálok gondoltam. Már félig elkészült mikor rájöttem nagyon fiús, semmi gond majd készítek egy jobban látható hímzést fiús jegyek nélkül. Elkészültem vele, akkor jöjjön a végleges forma, na ez aztán már valóban  kicsit rosszul sült el sokkal jobbra számítottam.
Picike maradt medál, nagyobb  doboztetőre került

Mivel tőlük kaptam az ajándékom , így meg kell mutatnom.
Jó kis konyhai dísz  lesz, természetesen kivarrva.

Megjegyzések

  1. Thanks for your visit on my blog
    Your angel is so beautiful
    Giovanna

    VálaszTörlés
  2. Dein Engel ist wirklich sehr hübsch und ich wünsche dir ganz viel Freude an deinem neuen Küchenprojekt.
    Einen guten Rutsch ins neue Jahr
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Danke Sandra! Ich wünsche Ihnen ein frohes neues Jahr!

      Törlés
  3. Szerintem mindkettő nagyon jóóóó!

    VálaszTörlés
  4. Sweet, sweet, sweet. Happy New Year, Mariuccia

    VálaszTörlés
  5. Was für ein süßes Engelchen !!! Es soll uns allen Glück bringen für ein kommendes glückliches und kreatives neues Jahr. Ganz liebe Grüße von Carmen
    Danke für Deinen lieben Besuch bei mir !!!

    VálaszTörlés
  6. Kívánok Neked és Szeretteidnek boldog, békés, örömteli új évet! Jó egészséget, sok kreatív pillanatot! :)

    VálaszTörlés
  7. palkó, Mauriccia, Carmen köszönöm!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése